Трактор KENTAVR 504FC обладнаний 4-циліндровим дизельним двигуном КМ495 об’ємом 3170 см³ і потужністю 50 к.с., що забезпечує надійну тягу навіть під час роботи з важким навісним обладнанням. Рідинна система охолодження із розширювальним бачком на 12 л підтримує оптимальну температуру двигуна за будь-якого навантаження. Електростартерна система запуску, комбінована система змащення з насосом і масляний фільтр JX0810 сприяють стабільній роботі в польових умовах.
Паливна система складається з фільтра грубого очищення у вигляді сітки в баку та фільтра тонкого очищення WBF7608. Повітряний фільтр — триступеневий: забірник із циклоном, металева сітка та масляна ванна — ідеально працює в запиленому середовищі. Двигун також оснащений електрофакельною свічкою для підігріву повітря у впускному колекторі.
Трактор KENTAVR 504FC має механічну трансмісію з основною 4-ступеневою КПП, двома понижувальними діапазонами та окремою реверсивною коробкою, що дає 8 передач уперед і назад. Система гальм — механічна на задніх колесах, здвоєними педалями. Гідрооб’ємне рульове керування забезпечує комфортну маневровість, а система перемикання переднього моста дозволяє миттєво перемикатися між режимами 4х2 та 4х4.
Колісна формула 4×4, вантажі (передні — 4×11 кг, задні — 2×26 кг), агропросвіт 410 мм і кліренс 350 мм дозволяють трактору легко проходити через складні ділянки. Колеса: передні 8.3-20, задні 12.4-28, ширина колії регулюється.
Трактор обладнаний триточковою навісною системою з 4-ма силовими гідровиходами. Гідросистема працює від окремого насоса, має бак на 7,5 л. Вал відбору потужності з частотами 540/1000 об/хв дозволяє підключати різні типи агрегатів.
Кабіна повністю закрита, з опаленням, вентилятором, магнітолою та склоочисником. Сидіння на амортизаторі з можливістю регулювання. Панель приладів — комбінована, з індикаторами. Освітлення — передні лінзовані фари, задні — LED. Акумулятор 12 В/100 А·год, генератор 350 Вт.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 50 (36,8)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2400
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4×11 / 2*26
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 30 / 7
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14, 350
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 4 силові виходи з додаткового розподільника
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2400
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4×11 / 2*26
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14, 350
Колісна формула: 4×4
Рульове управління: Гідрооб'ємне
Об'єм двигуна, см3: 3170
Формула перемикання передач: (4х2)+(4х2)
Муфта зчеплення: Дводискова
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3550×1500×2520
Експлуатаційна маса, кг: 1996
Модель двигуна: КМ495
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Турбонадув: Немає
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤249
Система запуску: Електростартер
Система охолодження: Рідинна, закрита
Розширювальний бочок системи охолодження: Є, 12л
Об’єм паливного баку, л: 55
Паливний фільтр грубого очищення: Сітка в баку
Паливний фільтр тонкого очищення: WBF7608
Повітряний фільтр: Повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна свічка розжарювання
Декомпресор: Важільний
Система змащення: Комбінована, з насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0810
Тип масла в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 8,5
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: Є
Гальма: На задніх колесах, з механічним приводом, здвоєні педалі
Блокування диференціалу заднього мосту: Немає
Передній міст: Вимикається, увімкнення важелем з місця водія
Гідроциліндр рульового управління: Немає
Рукоятка швидкого руління: Є
Розмір передніх шин: 8,3-20
Розмір задніх шин: 12.4-28
Колісна база, мм: 1850
Колія передніх коліс, мм: 1230, 1450
Колія задніх коліс, мм: 1100, 1260, 1360, 1450
Кліренс, мм: 350
Агротехнічний просвіт, мм: 410
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5 ˚С: мастило МГ-46В (МГЕ - 46В) або за ISO 6743/4-82 – мастила групи HM. За температури нижче -5С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 - мастила групи HV
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,3
Задня навісна система: 3-точкова
Буксирувальний пристрій: Причіпна цапфа
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Тип робочої рідини гідросистеми: За температури вище -5 ˚С: мастило МГ-46В (МГЕ - 46В) або за ISO 6743/4-82 – мастила групи HM. За температури нижче -5С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 - мастила групи HV
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 7,5
Кабіна водія: Є
Додаткове обладнання кабіни: Склоочисник передній, опалення, вентилятор, магнітола, механізм відкриття заднього скла.
Додаткові підніжки: Є
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: Комбінована, зі стрілочними та світловими індикаторами
Вимикач маси: Під капотом, поряд з АКБ
Світлове обладнання: Передні фари лінзовані, задні фари 2 світлодіодні на кабіні, спот, повороти, світлодіодні
Електророзетка для підключення причепа: Є
Інше електрообладнання: Немає
Кабіна: Є
Потужність: 50 к.с.
Кабіна (водія): Є
Бренд: Kentavr
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 7,5
Турбонаддув: Немає
Рульове керування: Гідрооб'ємне
Блокування диференціала заднього мосту: Немає
Об’єм паливного бака, л: 55
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони
Кількість й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Тип мастила в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Рукоятка швидкого керування: Є
Розширювальний бачок системи охолодження: Є, 12 л
Гідроциліндр рульового керування: Немає
Руків’я швидкого керування: Є
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,3
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки