Придбати трактор T 240TPK можна на всій території України у наших офіційних представників або замовити через спеціальну форму зворотного зв’язку в розділі «Контакти».
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 24 (17,6)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 74
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2350
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 3,0
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 2,5
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 6х5 / 2х15
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 12,0 / -
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив) зі швидкорозривними муфтами.
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 74
Генератор – тип, напруга (В),потужність: переменного тока, 14, 350
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив) зі швидкорозкривними муфтами
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 2,5
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2350
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 6х5 / 2х15
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 74
Генератор – тип, напруга (В), потужність: змінного струму, 14, 350
Колісна формула: 4х2
Номінальне тягове зусилля, кН: 5,8
Рульове управління: механічне
Об'єм двигуна, см3: 1532
Формула перемикання передач: (3+1)х2
Муфта зчеплення: суха, 1-дискова, постійно замкнута
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 2870х1190х1920
Експлуатаційна маса, кг: 922
Модель двигуна: КМ385ВТ
Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонадув: –
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску: електростартер
Безпечний пуск: –
Система охолодження: рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 20
Паливний фільтр грубого очищення: –
Паливний фільтр тонкого очищення: CX0706
Повітряний фільтр: контактно-масляний: високий повітрозабірник із напівпрозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі: електрофакельна свічка
Декомпресор: –
Система змащення: комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: +
Тип масла в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG.
Об’єм мастила в картері, л: 5,0
Тип трансмісії: механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 3 швидкості
Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: –
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 2,6-27,0
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 2,5, 9,4
Гальма: на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: важелем
Передній міст: не ведучий
Гідроциліндр рульового управління: двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 5.00-14
Розмір задніх шин: 7.50-20
Колісна база, мм: 1520
Колія передніх коліс, мм: 1070
Колія задніх коліс, мм: 990
Кліренс, мм: 320
Агротехнічний просвіт, мм: 340
Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Управління гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника: окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Передня навісна система: –
Буксирувальний пристрій: знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП): задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки плавно по різьбі, бічні розтяжки – ланцюгові
Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 4,0
Додаткове обладнання: –
Додаткове обладнання кабіни: –
Додаткові підніжки: з лівого боку
Сидіння водія: підпружинене, без підлокітників
Панель приладів: п’ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Вимикач маси: +
Світлове обладнання: основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: +
Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: металеві передні крила з гнучкими бризковиками, таблички для кріплення номерних знаків
Інше обладнання: –
Кабіна: –
Потужність: 24 к.с
Кабіна (водія): Немає
Бренд: Xingtai
Привод гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 4,0
Турбонаддув: –
Рульове керування: механічне
Блокування диференціала заднього мосту: важелем
Об’єм паливного бака, л: 20
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони
Кількість й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Тип мастила в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG.
Рукоятка швидкого керування: +
Керування гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки