Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 50 (36,8)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2400
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 3,2
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,1
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 6×25/–
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 27,0/7,0
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Генератор – тип, напруга (В),потужність: змінного струму, 14, 750
Можливість одночасного підключення ВВП т: є
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 напір/злив
Максимальна вантажопідйомність навісного: 660
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,1
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2400
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 6х25/2х30
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/100
Генератор – тип, напруга (В), потужність: змінного струму, 14, 750
Колісна формула: 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН: 13,5
Рульове управління: гідрооб’ємне
Об'єм двигуна, см3: 3168
Формула перемикання передач: (4×3)+(4×3)
Муфта зчеплення: суха, подвійної дії, постійно замкнутого типу
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 4000×1600×2600
Експлуатаційна маса, кг: 2544
Модель двигуна: A498BT-6A
Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням
Турбонадув: немає
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤225
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 20,3–20,8 (203–208)
Система запуску: електростартер
Безпечний пуск: є
Система охолодження: рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: немає
Об’єм паливного баку, л: 65
Паливний фільтр грубого очищення: з пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення: СХ7085
Повітряний фільтр: контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі: є
Декомпресор: немає
Система змащення: комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: є
Тип масла в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 6
Тип трансмісії: механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки: 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка: є
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 2,37–38,46
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 2,07–33,71
Гальма: на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: блокування основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу
Блокування диференціалу заднього мосту: важелем
Передній міст: ведучий, з можливістю вимкнення
Гідроциліндр рульового управління: двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: немає
Розмір передніх шин: 08.03–20
Розмір задніх шин: 12.4–28
Колісна база, мм: 2000
Колія передніх коліс, мм: 1250, 1320
Колія задніх коліс, мм: 1800,1700,1400,1300,1320,1220
Кліренс, мм: 300
Агротехнічний просвіт, мм: 500
Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 2
Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Управління гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника: окремо в гідробаку
Передня навісна система: немає
Буксирувальний пристрій: знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою, додатковий буксирувальний вузол
Вал відбору потужності (ВВП): задній, поздовжній, 8 шліців
Конструкція бічних розтяжок та укосів: нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки — плавно по різьбі
Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6
Додаткове обладнання: немає
Кабіна водія: є
Додаткове обладнання кабіни: обігрівач салону, кондиціонер, бічні кватирки, передній склоочисник, задній склоочисник, магнітола
Додаткові підніжки: з обох боків
Сидіння водія: на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: електронна, комбінована
Вимикач маси: немає
Світлове обладнання: основні передні фари, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів, додаткові передні та задні фари
Електророзетка для підключення причепа: є
Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: передні крила, капот із гідропідйомником
Інше обладнання: немає
Кабіна: є
Привод гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 6
Турбонаддув: немає
Рульове керування: гідрооб’ємне
Блокування диференціала заднього мосту: важелем
Об’єм паливного бака, л: 65
Додаткові понижувальні коробки: 3 діапазони
Кількість й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Тип мастила в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Рукоятка швидкого керування: немає
Керування гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розширювальний бачок системи охолодження: немає
Гідроциліндр рульового керування: двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування: немає
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 2
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки