Сучасний повноприводний універсальний трактор Kentavr F244XU має 24-сильний двигун, об’єм якого 1,53 л, 4-швидкісну основну коробку передач та понижувальну, що забезпечує 8 швидкостей руху вперед і 2 швидкостей назад, однодискове зчеплення, посилену малошумну трансмісію, потужний навісний механізм, двошвидкісний вал відбору потужності (540/1000 об/хв), швидкознімний буксирувальний пристрій, гідравлічне рульове керування з окремим баком.
Відмінно підходить для сільськогосподарських та комунальних підприємств для виконання різного типу робіт, зокрема, транспортування під час збирання врожаю, всіх процесів обробки ґрунту (оранка, культивування, боронування, дискування), посіву, захисту рослин, навантажувальних робіт тощо.
Завдяки гідравлічній навісці використовується широкий спектр обладнання: плуг, культиватор, сівалка, дискова борона, ґрунтофреза, картоплесаджалка тощо.
Використовуючи повний привод, примусове блокування диференціалів та дві понижувальні передачі, забезпечуються високі прохідні якості. Може використовуватися в будь-яких умовах праці.
Оснащений просторою, знешумленою, майже повністю заскленою кабіною, що дає гарний огляд та зручність керування. Комфорту умовам праці додає система опалення. Важелі керування розташовані у відповідних місцях, мають інформативні написи. Це все забезпечує відповідний рівень комфорту.
Має оптимальні показники «ціна-якість», легкий в обслуговуванні, може використовуватися у господарствах різної спеціалізації та на підприємствах комунальної, будівельної та інших сфер.
Купити трактор KENTAVRF244XUможна на всій території України у наших офіційних представників або замовити через спеціальну форму зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На всі трактори Kentavr надається гарантія 2 роки.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 24 (17,6)
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: н/д
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 3,0
Можливість одночасного підключення ВВП т: Є
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) із швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: н/д
Максимальна вантажність навісного мех-му: н/д
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 6×11 / 2*30
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540-1000
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/100
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2350
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2х22
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 350 Вт
Колісна формула: 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН: н/д
Об'єм двигуна, см3: 1532
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: Однофункціональна, однодискова, постійно замкнутого типу
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3400x1490x2050
Експлуатаційна маса, кг: н/д
Модель двигуна: КМ385ВТ
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний, із безпосереднім упорскуванням
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Паливний фільтр грубого очищення: Без датчика наявності води у відстійнику, із пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення: C0506C
Повітряний фільтр: Контактно-масляний: масляна ванна, паперовий елемент, металева сітка, циклон
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна свічка розжарювання
Декомпресор: Немає
Система змащення: Комбінована, з насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0708
Об’єм мастила в картері, л: 4,5
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 швидкості вперед, нейтраль, реверс
Окрема реверсивна коробка: Немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: н/д
Теоретична швидкість руху назад, км/год: н/д
Гальма: Задні, барабанні, механічні, роздільні педалі на праве і ліве колеса, синхронізація одночасної дії педалей
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою важеля
Передній міст: Ведучий, вимикається
Розмір передніх шин: 7,5-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: н/д
Колія передніх коліс, мм: н/д
Колія задніх коліс, мм: н/д
Кліренс, мм: н/д
Агротехнічний просвіт, мм: н/д
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5 ˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5 ˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Задня навісна система: Універсальна, 3-точкова
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: Немає
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова цапфа
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: МГ-46В, МГЕ-46В влітку, М-15В(С) взимку
Додаткове обладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація, дзеркала заднього виду, передні і задні фари, передні і задні покажчики поворотів, задній стоп-сигнал і габарити, освітлення кабіни
Кабіна водія: Немає
Додаткове обладнання кабіни: Немає
Додаткові підніжки: Ліворуч
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, з підлокітниками
Панель приладів: Багатофункціональна електронна з цифровим покажчиком тиску
Вимикач маси: Важелевий, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: Є
Інше електрообладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання: Немає
Кабіна: Немає
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: н/д
Компресор: Немає
Примусове опускання: Є
Привод гідропідйомника: 2 гідроциліндри
Передні крила: Металеві
Напруга та ємність генератора, В/А•год: н/д
Кондиціонер: Немає
Рівна підлога: Є
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: н/д
Турбонаддув: Немає
Кабіна з опаленням: Немає
Рульове керування: Гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Блокування диференціала заднього мосту: Є
Кількість і розташування циліндрів: 3, вертикальне
Об’єм паливного бака, л: 50
Додаткові понижувальні коробки: 2 передачі
Магнітола: Немає
Кількість й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Тип мастила в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Керування гідропідйомником: Гідророзподільник трипозиційний
Розширювальний бачок системи охолодження: Є
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування: Є
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки