Модель KENTAVR F244XU — це сучасний повнопривідний трактор потужністю 24 к.с., спроєктований для роботи в інтенсивному сільському господарстві. Завдяки продуманій конструкції та високому ресурсу вузлів, трактор впевнено справляється з обробкою ґрунтів, транспортними задачами й роботою з активним навісним обладнанням.
Трилітровий дизель КМ385ВТ (1532 см³) з безпосереднім упорскуванням та вертикальним розташуванням трьох циліндрів забезпечує рівну тягу навіть на складних ділянках. Повітря очищується через 4-ступеневий фільтр із циклоном, масляною ванною та сіткою, а електрофакельне підігрівання впуску полегшує запуск у холод. 50-літровий паливний бак гарантує довгу безперервну роботу.
Механічна трансмісія типу (4+1)×2 з реверсом дозволяє вибрати оптимальну швидкість руху. Повний привод 4×4, блокування заднього диференціалу та задні роздільні гальма підвищують прохідність і маневровість. Рульове управління — гідрооб’ємне з окремим насосом і баком, для легкого керування навіть під навантаженням.
Трактор оснащений триточковою задньою навісною системою з двома гідроциліндрами. ВВП має дві швидкості (540 та 1000 об/хв), що дозволяє працювати з різними видами сільгосптехніки. Гідросистема підтримує підключення зовнішнього обладнання через швидкороз’ємні муфти. Встановлені додаткові вантажі для стабільності під час тягових робіт.
Сидіння на амортизаторі з підлокітниками регулюється за відстанню до керма. Електропанель із цифровим індикатором тиску, рівна платформа, комплект зовнішнього освітлення й електророзетка для причепа — усе для зручної експлуатації в будь-який час доби. Металеві крила, дзеркала заднього виду та сигнальна система входять до базової комплектації.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 24 (17,6)
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: н/д
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 3,0
Можливість одночасного підключення ВВП т: Є
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) із швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540-1000
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: н/д
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2350
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Максимальна вантажність навісного мех-му: н/д
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 6×11 / 2*30
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/100
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2х22
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 350 Вт
Колісна формула: 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН: н/д
Об'єм двигуна, см3: 1532
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: Однофункціональна, однодискова, постійно замкнутого типу
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3400x1490x2050
Експлуатаційна маса, кг: н/д
Модель двигуна: КМ385ВТ
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний, із безпосереднім упорскуванням
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Паливний фільтр грубого очищення: Без датчика наявності води у відстійнику, із пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення: C0506C
Повітряний фільтр: Контактно-масляний: масляна ванна, паперовий елемент, металева сітка, циклон
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна свічка розжарювання
Декомпресор: Немає
Система змащення: Комбінована, з насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0708
Об’єм мастила в картері, л: 4,5
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 швидкості вперед, нейтраль, реверс
Окрема реверсивна коробка: Немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: н/д
Теоретична швидкість руху назад, км/год: н/д
Гальма: Задні, барабанні, механічні, роздільні педалі на праве і ліве колеса, синхронізація одночасної дії педалей
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою важеля
Передній міст: Ведучий, вимикається
Розмір передніх шин: 7,5-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: н/д
Колія передніх коліс, мм: н/д
Колія задніх коліс, мм: н/д
Кліренс, мм: н/д
Агротехнічний просвіт, мм: н/д
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5 ˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5 ˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Задня навісна система: Універсальна, 3-точкова
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: Немає
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова цапфа
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: МГ-46В, МГЕ-46В влітку, М-15В(С) взимку
Додаткове обладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація, дзеркала заднього виду, передні і задні фари, передні і задні покажчики поворотів, задній стоп-сигнал і габарити, освітлення кабіни
Кабіна водія: Немає
Додаткове обладнання кабіни: Немає
Додаткові підніжки: Ліворуч
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, з підлокітниками
Панель приладів: Багатофункціональна електронна з цифровим покажчиком тиску
Вимикач маси: Важелевий, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: Є
Інше електрообладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання: Немає
Кабіна: Немає
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: н/д
Компресор: Немає
Руків’я швидкого керування: Є
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Розширювальний бачок системи охолодження: Є
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Тип мастила в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Блокування диференціала заднього мосту: Є
Керування гідропідйомником: Гідророзподільник трипозиційний
Рульове керування: Гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: н/д
Додаткові понижувальні коробки: 2 передачі
Об’єм паливного бака, л: 50
Примусове опускання: Є
Турбонаддув: Немає
Привод гідропідйомника: 2 гідроциліндри
Передні крила: Металеві
Напруга та ємність генератора, В/А•год: н/д
Кондиціонер: Немає
Рівна підлога: Є
Кабіна з опаленням: Немає
Кількість і розташування циліндрів: 3, вертикальне
Магнітола: Немає
Кількість й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки