Мотоблок ДТЗ 570БН, також як і ДТЗ 470БН, оснащений бензиновим двигуном потужністю 7 к. с., але має привод на коробку передач не пасовий, а прямий через дискове зчеплення. Прямий привод має менші втрати потужності, ніж пасовий, отже, дає змогу використовувати потенціал двигуна повністю, поліпшує економність і підвищує ефективність мотоблока. Тому ДТЗ 570БН комплектується більшими колесами 4.00-10 та 8-секційною ґрунтофрезою з максимальним захопленням 1140 мм.
До того ж, центр ваги ДТЗ 570БН розташований трохи нижче, ніж у ДТЗ 470БН, це покращує стійкість і знижує вібрації під час роботи фрезою. Нема потреби постійно контролювати стан і натяг приводних пасів. А завдяки новому зчепленню нормально розімкнутого типу і блокуванню важеля заднього ходу від випадкового увімкнення, безпечність експлуатації залишається на такому ж високому рівні, як і в мотоблока з пасовим приводом.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: (5,5х235) × 32 од.
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, к: 91 / 96
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 4,4, 8,5, 12,1 / 2,8
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 51, 99, 141
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1600×710×820 / 1600×1140×750
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 4,4, 8,5, 12,1 / 2,8
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1600×710×820 / 1600×1140×750
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1600×710×820 / 1600×1140×750
Модель двигуна: 170F
Повітряний фільтр: З виносним повітрозбірником на кермі
Інше обладнання: —
ЗІП: У комплекті
Місткість паливного бака, л: 6,0
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Привід фрези: Прямий із конічним редуктором
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 208
Колія коліс, мм: 600
Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Тип приводних пасів: —
Об’єм системи охолодження, л: —
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 4.00-10
Спосіб вмикання заднього ходу: Рукоятка на кермі
Об’єм картера двигуна, л: 0,5
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Прямий, через зчеплення
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: ≤374
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 8=(2+1+1)×2
Тип палива: Бензин
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Тип охолоджувальної рідини: —
Кількість передач вперед/назад: 3 / 1
Потужність двигуна, к. с.: 7,0
Тип, ємність АКБ А∙год: —
Датчик рівня мастила: +
Електрообладнання: —
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 360
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: —
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 3,0
АКБ: тип, ємність, А∙год: —
Спосіб увімкнення заднього ходу: Руків’я на кермі
Привод фрези: Прямий із конічним редуктором
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 8=(2+1+1)×2
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 91 / 96
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки