ДТЗ 570БН/М2 — це полегшена версія добре відомого мотоблока ДТЗ 570БН.
ДТЗ 570БН/М2 теж оснащений двигуном потужністю 7 к.с., але має полегшену конструкцію шестеренчастої КПП з трьома швидкостями для руху вперед і однією для руху назад. Також він укомплектований новим безпечним зчепленням нормально розімкнутого типу, високоефективним повітряним фільтром з виносним повітрозабірником, механізмом блокування від випадкового увімкнення заднього ходу.
ДТЗ 570БН/М2 комплектується колесами 4.00-8. Наявність на колесах обгінних розблокіраторов значно полегшує поворот і розворот мотоблока. Ґрунтофреза має менші розміри і вагу, ніж у ДТЗ570БН, вона 6-секційна, регульована, формула (2+1)х2, максимальна ширина захвату 840 мм.
ДТЗ 570БН/М2 — ідеальне рішення для невеликих присадибних або дачних ділянок, на яких обробку ґрунту доводиться здійснювати в умовах обмеженого простору.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм / 24 од.
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, к: 74 / 77
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 2,7, 4,5, 6,7/ 5,3
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 36, 60, 89
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1450 х 890 х 810 / 1450 х 890 х 720
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 2,7, 4,5, 6,7/ 5,3
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1450 х 890 х 810 / 1450 х 890 х 720
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1450 х 890 х 810 / 1450 х 890 х 720
Модель двигуна: 170F
Повітряний фільтр: З виносним повітрозабірником на кермі
Інше обладнання: —
ЗІП: В комплекті
Місткість паливного бака, л: 6,0
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Привід фрези: Прямий із конічним редуктором
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 208
Колія коліс, мм: 510
Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø14,5, L=24
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Тип приводних пасів: —
Об’єм системи охолодження, л: —
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 4.00-8 з обгінними разблокіраторами
Спосіб вмикання заднього ходу: Рукоятка на кермі
Об’єм картера двигуна, л: 0,5
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Прямий шестерний
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: ≤374
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 6=(1+2)+(2+1)
Тип палива: Бензин
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 580, 840
Тип охолоджувальної рідини: —
Кількість передач вперед/назад: 3/1
Потужність двигуна, к. с.: 7,0
Тип, ємність АКБ А∙год: —
Датчик рівня мастила: +
Електрообладнання: —
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 350
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: —
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 2,0
АКБ: тип, ємність, А∙год: —
Спосіб увімкнення заднього ходу: Руків’я на кермі
Привод фрези: Прямий із конічним редуктором
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 6=(1+2)+(2+1)
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 74 / 77
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки