ДТЗ 470БН завдяки клинопасовому приводу має цілу низку відчутних переваг перед мотоблоками з аналогічною потужністю, але прямим шестеренчастим приводом. Насамперед, пасовий привід слугує водночас силовою передачею, зчепленням і елементом системи безпеки. Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, пасовий привід амортизує удар і запобіжить пошкодженню двигуна й редуктора. Крім того, мотоблок із пасовим приводом значно легший за вагою й дешевший за ціною, а також простіший та зручніший у керуванні та обслуговуванні.
Бензиновий двигун за однакової потужності коштує дешевше за дизельний, має меншу вагу, що важливо для зручності керування мотоблоком, легко запускається за низьких температурах повітря, створює менше шуму, крім того, простіший та дешевший в обслуговуванні й експлуатації, менш чутливий до якості палива.
Цей мотоблок має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко під’єднати за допомогою вільного струмка на ведучому шківі. Регулювання керма за висотою й кутом повороту швидке та зручне, ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм / 24 од.
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, к: 73 / 76
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 3,8, 6,8, 10,2/ 5,8
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 36, 60, 89
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1600×550×700 / 1600×810×800
Струмок для під’єднання активного навісн: У передній частині
Струмок для під’єднання активного навісн: У передній частині
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 3,8, 6,8, 10,2/ 5,8
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1600×550×700 / 1600×810×800
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1600×550×700 / 1600×810×800
Модель двигуна: 170F
Повітряний фільтр: З виносним повітрозбірником на кермі
Інше обладнання: -
ЗІП: У комплекті
Місткість паливного бака, л: 6,0
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Натягненням пасів
Привід фрези: Ланцюговий привід
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 208
Колія коліс, мм: 510
Вал відбору потужності: -
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL-5
Тип приводних пасів: 17X864
Об’єм системи охолодження, л: -
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 4.00-8
Спосіб вмикання заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП
Об’єм картера двигуна, л: 0,5
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Пасовий, 2 паси
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: ≤374
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 6=(1+2)+(2+1)
Тип палива: Бензин
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 570, 810
Тип охолоджувальної рідини: -
Кількість передач вперед/назад: 3/1
Потужність двигуна, к. с.: 7,0
Тип, ємність АКБ А∙год: -
Датчик рівня мастила: +
Електрообладнання: -
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 350
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: -
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 2,0
АКБ: тип, ємність, А∙год: -
Спосіб увімкнення заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП
Привод фрези: Ланцюговий привод
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 6=(1+2)+(2+1)
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 73 / 76
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки