Під капотом встановлений сучасний 4-циліндровий дизельний двигун CF3C05Z-T2 з турбонаддувом, який розвиває 50 кінських сил. Його об’єм 2835 см³ забезпечує достатню потужність для широкого спектру завдань. Ефективна система фільтрації з циклонним відділенням і 4 ступенями очищення повітря гарантує довгу і безперебійну роботу. Для швидкого запуску в холодну погоду передбачена електрична спіраль розжарювання. Ємність паливного бака 75 літрів дозволяє працювати без частого дозаправлення.
Механічна трансмісія із двома понижувальними коробками передач дає великий вибір швидкостей (4×2×2)+(4×2×2), що дозволяє точно підбирати режим роботи для будь-яких умов. Основна коробка має 4 передачі та нейтральний режим. Окрема реверсивна коробка забезпечує комфортне керування вперед і назад. Сухе двоступеневе зчеплення постійно замкнуте, відповідає за надійне передавання крутного моменту. Гідрооб’ємне рульове керування робить маневри легкими, а блокування диференціала на задньому мосту — підвищує прохідність. Задні дискові гальма в масляній ванні із роздільними педалями гарантують безпеку.
Трактор обладнаний універсальною 3-точковою навісною системою з двома гідроциліндрами і двоходовим приводом. Максимальне навантаження на навісне обладнання – до 800 кг. ВВП має два режими роботи: 600 та 1000 обертів на хвилину. Гідросистема включає 2 пари виходів із швидкознімними муфтами. Для зручності буксирування передбачена знімна маятникова сережка.
Закрита кабіна з панорамними скляними вікнами дозволяє працювати за будь-якої погоди, не відчуваючи дискомфорту. Сидіння з амортизацією регулюється за відстанню до керма. Панель приладів оснащена електронними індикаторами, які легко читаються. В кабіні є рівна підлога і розетка для підключення причепа. Трактор оснащений передніми крилами, магнітолою, кондиціонером, аварійною сигналізацією, звуковим сигналом і переднім склоочисником. Обігрів кабіни дозволяє працювати у холодну пору року. Генератор і акумулятор мають достатню ємність для стабільної роботи.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 50 (36,8)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/80 А*ч
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2400
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,9
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 6х30/4х45
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 25,0/9,0
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540 / 1000
Генератор – тип, напруга (В),потужність: змінного струму, 14, 750
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 пари, зі швидкоз'ємними муфтами, привод від гідророзподільника
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 600/1000
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 4,7
Максимальна вантажність навісного мех-му: 800
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 6×30 = 180 / (2×45)×2 = 180
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/80
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 13,5
Рульове управління: гідрооб’ємне
Об'єм двигуна, см3: 2835
Формула перемикання передач: (4х2х2)+(4х2х2)
Муфта зчеплення: суха двоступенева, постійно замкнута
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 4050х1720х2540
Експлуатаційна маса, кг: 2640
Модель двигуна: CF3C05Z-T2
Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням, турбонаддув
Число й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Турбонадув: є
Система запуску: електростартер
Система охолодження: рідинна, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: немає
Повітряний фільтр: сухого типу, високий повітрозабірник, циклон, 4 ступені очищення
Підігрів повітря у впускному колекторі: електрична спіраль розжарювання
Система змащення: комбінована, з насосом і розбризкуванням
Тип масла в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 8,5
Тип трансмісії: механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 передачі, нейтраль
Додаткові понижуючи коробки: 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка: вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 2,18-31,16
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 1,92-27,56
Гальма: задні, дискові в масляній ванні, механічні, роздільні педалі на праве і ліве колесо з можливістю синхронізації
Стоянкове гальмо: блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: педаллю
Передній міст: ведучий, вимикається, аркового типу з бічними редукторами
Рукоятка швидкого руління: є
Розмір передніх шин: 8,3х20
Розмір задніх шин: 12,4х28
Колісна база, мм: 2020
Колія передніх коліс, мм: 1330/1410/1490
Колія задніх коліс, мм: 1200/1280/1380/1660
Кліренс, мм: 380
Агротехнічний просвіт, мм: 420
Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Задня навісна система: універсальна, 3-точкова
Привід гідропідйомника: 2 виносні гідроциліндри
Управління гідропідйомником: гідророзподільник на 4 режими
Передня навісна система: немає
Буксирувальний пристрій: маятникова сережка, знімна цапфа
Вал відбору потужності (ВВП): задній, поздовжній, 6 шліців
Конструкція бічних розтяжок та укосів: центральна верхня тяга, вертикальні стійки і бічні розтяжки - регулюються плавно по різьбі
Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Додаткове обладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація, передній склоочисник
Кабіна водія: закрита скляна
Додаткове обладнання кабіни: кондиціонер, передній склоочисник, задній склоочисник, магнітола
Сидіння водія: на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма
Панель приладів: комбінована електронна, зі світловими індикаторами
Вимикач маси: під капотом
Світлове обладнання: основні передні фари, додаткові передні фари, задні фари, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів, повторювачі поворотів на стійках кабіни
Електророзетка для підключення причепа: є
Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: передні крила, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із пневматичним підйомником
Інше обладнання: кондиціонер
Кабіна: з кондиціонером і оглядом на 360°
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 4080х1610х2500
Компресор: немає
Блокування диференціала заднього мосту: механічне
Рульове керування: гідрооб’ємне
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 8
Додаткові понижувальні коробки: перша: 2 передачі, нейтраль, друга: 2 передачі, нейтраль
Об’єм паливного бака, л: 75
Примусове опускання: є
Турбонаддув: є
Привод гідропідйомника: 2 гідроциліндри, двоходовий
Передні крила: є
Напруга та ємність генератора, В/А•год: 14/750
Кондиціонер: є
Рівна підлога: є
Кабіна з опаленням: є
Кількість і розташування циліндрів: 4, вертикальне
Магнітола: є
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки