Сучасний універсальний повноприводний трактор ДТЗ 5354НРХ з колесами збільшеної ширини оснащений двигуном CF3B35T з робочим об’ємом 1909 см³ номінальною потужністю 35 к. c. (25,7 кВт), максимальний крутний момент якого зміщений вбік низьких обертів колінвала. Це дає можливість виконувати на низьких та середніх обертах більшість стандартних операцій з обробки ґрунту, що потребують значного тягового зусилля, наприклад, оранку лемішним плугом. У такий спосіб, відчутно знижується знос двигуна і збільшується термін його служби. Крім того, завдяки великому запасу крутного моменту зникає необхідність перемикання на нижчу передачу під час подолання короткочасних збільшених навантажень. Це сприяє збільшенню строку служби трансмісії, а також підвищує рівень комфортності роботи та знижує стомлюваність тракториста, що особливо помітно під час повнозмінного режиму праці.
В іншому конструкція трактора ДТЗ 5354НРХ аналогічна до конструкції добре відомого бестселера ДТЗ 5244НРХ.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дає змогу вибрати оптимальний режим роботи та швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімний буксирний пристрій, гідравлічне рульове керування — усі вузли трактора розроблені та виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Конструктивні особливості робочого місця: унікальне просторе компонування, ергономічне розташування органів керування, невелике зусилля на них забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.
Купити трактор ДТЗ 5354НРХ можна на всій території України в наших офіційних представників або замовити за допомогою спеціальної форми зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На цю модель дається гарантійний термін експлуатації 3 роки.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 35 (25,7)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2300
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 3,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,0
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4×20 / 2×45
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 12,0 / 3,2
Максимальна вантажопідйомність навісного: 414
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540
Можливість одночасного підключення ВВП т: Є
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Генератор – тип, напруга (В),потужність: змінного струму, 14, 750
Можливість одночасного підключення ВВП т: Є
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 задніх зі швидкороз’ємними муфтами, керування від гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 414
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,0
Максимальна вантажність навісного мех-му: 800
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 4х20/-(2x45)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540
Вантажопідйомність допустима/максимальна: 414/800
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/80
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 7,3
Рульове управління: гідрообʼємне, з окремим гідронасосом і окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3: 1909
Формула перемикання передач: (3х3)+(3x3)
Муфта зчеплення: суха одноступенева, пелюсткова, постійно замкнута
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3300×1470×2050
Експлуатаційна маса, кг: 1565
Модель двигуна: CF3B35T
Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, із безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонадув: –
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 24 (245)
Система запуску: електростартер
Безпечний пуск: блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: Є
Об’єм паливного баку, л: 32,0
Паливний фільтр грубого очищення: з датчиком наявності води у відстійнику та пробкою для зливання відстою
Паливний фільтр тонкого очищення: Є
Повітряний фільтр: контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі: спіраль розжарювання
Система змащення: комбінована, насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: Є
Тип масла в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 5,1
Тип трансмісії: механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 3 передачі, нейтраль
Додаткові понижуючи коробки: 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка: вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 2,62–42,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 2,56–41,6
Гальма: задні, механічні, роздільні педалі на праве і ліве колесо, можливість блокування педалей для одночасної дії
Стоянкове гальмо: блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: важелем
Передній міст: ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами
Гідроциліндр рульового управління: двобічний симетричний, з захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління: Є
Розмір передніх шин: 6,5х16
Розмір задніх шин: 11,2х24
Колісна база, мм: 1620
Колія передніх коліс, мм: 1165/1245
Колія задніх коліс, мм: 1200
Кліренс, мм: 340
Агротехнічний просвіт, мм: 390
Тип мастила в ГОРУ: ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Задня навісна система: універсальна, 3-точкова
Привід гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Управління гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника: окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: Немає
Буксирувальний пристрій: маятникова сережка, знімна цапфа
Вал відбору потужності (ВВП): задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступеневе регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми: ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6,5
Додаткове обладнання: передні фари, задня фара, передні/задні покажчики поворотів, металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, передні і задні місця для кріплення номерного знака, капот із гідропі
Кабіна водія: Немає
Додаткове обладнання кабіни: Немає
Додаткові підніжки: з обох боків
Сидіння водія: на амортизаторі, регульоване за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
Панель приладів: комбінована електронна, зі світловими індикаторами
Вимикач маси: під капотом, поруч з АКБ
Світлове обладнання: основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: є
Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками
Кабіна: –
Потужність: 35 к.с.
Кабіна (водія): Немає
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 3380х1430х2050
Бренд: ДТЗ
Привод гідропідйомника: вбудований гідроциліндр
Напруга та ємність генератора, В/А•год: 14/750
Кондиціонер: немає
Рівна підлога: є
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 2
Турбонаддув: немає
Кабіна з опаленням: немає
Вантажопідйомність допустима/максимальна: 414/800
Рульове керування: гідрообʼємне, з окремим гідронасосом і окремим масляним баком
Блокування диференціала заднього мосту: важелем
Кількість і розташування циліндрів: 3, вертикальне
Об’єм паливного бака, л: 32
Додаткові понижувальні коробки: 3 передачі
Магнітола: немає
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки