Повноприводний універсальний трактор потужністю 24 к.с., оснащений трициліндровим двигуном із вертикальним розташуванням циліндрів. Напівпрозорий циклон дає змогу стежити за забрудненістю повітряного фільтра. На тракторі встановлено гідравлічне рульове управління (ГОРУ) для більш зручного й комфортного керування. Формула перемикання передач: (4+1)×2×2. Задня навісна система має посилені нижні тяги.
Конструктивні особливості:
Комплектація:
Купити трактор JMT 3244HS можна на всій території України у наших офіційних представників або замовити через спеціальну форму зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На всі трактори JINMA надається гарантійний строк експлуатації – 2 роки.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 24 (17,6)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2350
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,8
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4×12 / –
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 5,0
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540 / 1000
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Генератор – тип, напруга (В),потужність: змінного струму, 14, 350
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,8
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 4×12 / –
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540 / 1000
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Немає
Максимальна вантажність навісного мех-му: 420
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2350
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4×12 / –
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Генератор – тип, напруга (В), потужність: змінного струму, 14, 350
Колісна формула: 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН: 5,8
Рульове управління: гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3: 1532
Формула перемикання передач: (4+1)×2×2
Муфта зчеплення: суха, 2-ходова, постійно замкнутого типу
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3180×1440×1900
Експлуатаційна маса, кг: 1330
Модель двигуна: KM385BT
Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонадув: –
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску: електростартер
Безпечний пуск: блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 18
Паливний фільтр грубого очищення: прозорий відстійник
Паливний фільтр тонкого очищення: СХ0706
Повітряний фільтр: контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі: електрофакельна свічка
Декомпресор: –
Система змащення: комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: +
Тип масла в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 6,5
Тип трансмісії: механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки: 2×2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: –
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 1,73–26,4
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 2,28–11,02
Гальма: на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: важелем
Передній міст: ведучий, з можливістю вимкнення
Гідроциліндр рульового управління: двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 6.00-16
Розмір задніх шин: 9.50-24
Колісна база, мм: 1720
Колія передніх коліс, мм: 1220, 1290, 1300, 1380
Колія задніх коліс, мм: 1000, 1080, 1140, 1180, 1220, 1260, 1320, 1400
Кліренс, мм: 350
Агротехнічний просвіт, мм: 370
Тип мастила в ГОРУ: ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 2,0
Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Управління гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника: окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Передня навісна система: –
Буксирувальний пристрій: знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП): задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки — плавно за різьбою
Тип робочої рідини гідросистеми: ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 8,0
Додаткове обладнання: –
Кабіна водія: –
Додаткове обладнання кабіни: –
Додаткові підніжки: з лівого боку
Сидіння водія: на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма
Панель приладів: комбінована панель приладів
Вимикач маси: на рамці акумулятора під капотом
Світлове обладнання: ближнє, дальнє світло, задня фара, задні ліхтарі, передні й задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: +
Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: металеві передні крила, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомником
Інше обладнання: –
Кабіна: –
Потужність: 24 к.с
Кабіна (водія): Немає
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 3180х1440х1900
Бренд: Jinma
Компресор: Немає
Кількість і розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонаддув: –
Об’єм паливного бака, л: 18
Додаткові понижувальні коробки: 2×2 діапазони
Блокування диференціала заднього мосту: важелем
Привод гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 8,0
Рівна підлога: Немає
Напруга та ємність генератора, В/А•год: 14/350
Передні крила: Металеві
Магнітола: Немає
Кондиціонер: Немає
Кабіна з опаленням: Немає
Кількість й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Рульове керування: гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Тип мастила в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Рукоятка швидкого керування: +
Керування гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 2,0
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки