Сучасний повноприводний універсальний трактор «Джинма» JMT 404CN має все необхідне для виконання будь-яких видів тракторних робіт у сільському господарстві, у комунальних службах чи будівництві. Завдяки конструктивним особливостям і сучасній скляній кабіні трактор забезпечує високу продуктивність праці та гідний рівень комфорту роботи тракториста в будь-яку пору року та за будь-яких погодних умов. Фірмова кабіна повністю спроможна захистити водія від впливу холоду, атмосферних опадів, пилу, а також від небажаного фізичного контакту з довкіллям. Встановлено магнітолу та додатковий вентилятор.
Потужний двигун 40 к. с. та міцна навісна система дають змогу використовувати JMT 404CN як основний трактор під час обробітку земельних ділянок середньої площі або для допоміжних та транспортних робіт на великих агротехнічних та тваринницьких промислових комплексах.
Трансмісія шестеренчаста, характеризується низьким рівнем шуму. КПП (4+1) ×2×2 модернізована, з додатковим пониженим рядом, забезпечує 16 передач для руху вперед та 4 передачі для руху заднім ходом. Передній міст можна швидко підключати та відключати за потреби, так само, як і блокування диференціала заднього моста. Гальма барабанні, задні, є стоянкове гальмо. Гідравлічне рульове управління забезпечує легкість та точність керування за будь-яких умов руху навіть із максимальним завантаженням навісної системи. Вантажність задньої навісної системи з гідропідйомником — 650 кг. Вал відбору потужності двошвидкісний — 540 та 1000 об/хв. Швидкорознімний буксирувальний пристрій забезпечує одночасне використання ВВП і буксирування причепа.
Купити трактор «JMT 404CN» можна на всій території України в наших офіційних представників або замовити через спеціальну форму зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На всі трактори JINMA надається гарантійний строк експлуатації – 2 роки.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2300
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,2
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,4
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4х12 / –
Тип мастила в картері трансмісії та пере: Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 6,0
Максимальна вантажопідйомність навісного: 650
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 1 напір/злив і 1 злив, з швидкороз'ємними муфтами, управління від основного гідророзподільника
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Генератор – тип, напруга (В),потужність: змінного струму, 14, 350
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 1 напір/злив і 1 злив, з швидкороз'ємними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 650
Тип мастила в картері трансмісії та пере: Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,4
Максимальна вантажність навісного мех-му: 650
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 4×12 / –
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Немає
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2300
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х12 / –
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Генератор – тип, напруга (В), потужність: змінного струму, 14, 350
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 9,2
Рульове управління: гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3: 2545
Формула перемикання передач: (4+1)х2х2
Муфта зчеплення: однодискова, суха, кулачкова
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3350х1500х2230
Експлуатаційна маса, кг: 1665
Модель двигуна: KM490BT
Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Турбонадув: —
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤ 238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (189-194)
Система запуску: електростартер
Безпечний пуск: блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 28
Паливний фільтр грубого очищення: Фільтр-відстійник із прозорим корпусом
Паливний фільтр тонкого очищення: +
Повітряний фільтр: контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі: електрофакельна свічка
Декомпресор: —
Система змащення: комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: +
Тип масла в картері: мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 7,0
Тип трансмісії: механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 передачі вперед, 1 назад
Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони + 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: —
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 1,75-26,4
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 2,28-11,02
Гальма: на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: важелем
Передній міст: ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами
Гідроциліндр рульового управління: двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 6.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1860
Колія передніх коліс, мм: 1260
Колія задніх коліс, мм: 1090, 1350
Кліренс, мм: 300
Агротехнічний просвіт, мм: 370
Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 2,0
Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Управління гідропідйомником: гідророзподільник трьохпозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника: в порожнині гідропідйомного механізму
Передня навісна система: —
Буксирувальний пристрій: з’ємна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП): задній поздовжній 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: нижні тяги з регулюванням, центральна верхня тяга, вертикальні стійки плавно по різьбі, бічні розтяжки - жорсткі регульовані
Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 9,0
Додаткове обладнання: —
Кабіна водія: з вентиляцією, опаленням і оглядом 360°
Додаткове обладнання кабіни: магнітола, вентилятор, люк
Додаткові підніжки: з лівого боку
Сидіння водія: регулюється за відстанню до керма
Панель приладів: комбінована, зі стрілочними індикаторами
Вимикач маси: +
Світлове обладнання: основні передні фари, передні та задні габарити та покажчики поворотів, стоп-сигнали, додаткові передні та задні фари робочого світла
Електророзетка для підключення причепа: +
Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: металеві передні і задні крила, таблички для кріплення номерних знаків
Інше обладнання: склоочисник переднього скла з електричним приводом і вбудованим омивачем, місце для дрібниць та підстаканник
Кабіна: +
Потужність: 40-45 к.с.
Кабіна (водія): Є
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 3350х1500х2230
Бренд: Jinma
Компресор: Немає
Привод гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Передні крила: Металеві
Напруга та ємність генератора, В/А•год: 14/350
Кондиціонер: Немає
Рівна підлога: Немає
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 9,0
Турбонаддув: —
Кабіна з опаленням: Немає
Рульове керування: гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Блокування диференціала заднього мосту: важелем
Кількість і розташування циліндрів: 3, вертикальне
Об’єм паливного бака, л: 28
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони + 2 діапазони
Магнітола: Немає
Кількість й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Тип мастила в картері: мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG
Рукоятка швидкого керування: +
Керування гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 2,0
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки