Сучасний повноприводний універсальний трактор «Джинма» JMT 404SN має усе необхідне для виконання будь-яких видів тракторних робіт у сільському господарстві, у комунальних службах чи будівництві. Завдяки вдалим конструктивним рішенням, трактор забезпечує високу продуктивність праці та гідний рівень комфорту роботи тракториста як у світлий, так і у темний час доби.
Потужний двигун 40 к. с. та міцна навісна система дають змогу використовувати JMT 404SN як основний трактор під час обробітку земельних ділянок середньої площі або для допоміжних та транспортних робіт на великих агротехнічних та тваринницьких промислових комплексах.
Трансмісія шестеренчаста, характеризується низьким рівнем шуму. КПП (4+1) ×2×2 модернізована, з додатковим пониженим рядом, забезпечує 16 передач для руху вперед та 4 передачі для руху заднім ходом. Передній міст можна швидко підключати та відключати за потреби, так само, як і блокування диференціала заднього моста. Гальма барабанні, задні, є стоянкове гальмо. Гідравлічне рульове управління забезпечує легкість та точність керування в будь-яких умовах руху навіть із максимальним завантаженням навісної системи. Вантажність задньої навісної системи з гідропідйомником — 650 кг. Вал відбору потужності двошвидкісний — 540 та 1000 об/хв. Швидкорознімний буксирувальний пристрій забезпечує одночасне використання ВВП і буксирування причепа.
Купити трактор JMT 404SN можна на всій території України через наших офіційних представників або замовити через спеціальну форму зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На всі трактори JINMA надається гарантійний строк експлуатації – 2 роки.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2300
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,2
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,4
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4×12 / —
Тип мастила в картері трансмісії та пере: трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 6,0
Максимальна вантажопідйомність навісного: 650
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 1 напір/злив і 1 злив, з швидкороз'ємними муфтами, управління від основного гідророзподільника
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Генератор – тип, напруга (В),потужність: змінного струму, 14, 350
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 1 напір/злив і 1 злив, з швидкороз'ємними муфтами, управління від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 650
Тип мастила в картері трансмісії та пере: трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,4
Максимальна вантажність навісного мех-му: 650
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 4×12 / –
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Немає
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2300
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4×12 / —
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Генератор – тип, напруга (В), потужність: змінного струму, 14, 350
Колісна формула: 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН: 9,2
Рульове управління: гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3: 2545
Формула перемикання передач: (4+1)×2×2
Муфта зчеплення: подвійної дії, постійно замкнутого типу, суха, кулачкова
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3350×1500×1940
Експлуатаційна маса, кг: 1440
Модель двигуна: KM490BT
Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Турбонадув: —
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (189-194)
Система запуску: електростартер
Безпечний пуск: на педалі зчеплення
Система охолодження: рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 28
Паливний фільтр грубого очищення: фільтр-відстійник з прозорим корпусом
Паливний фільтр тонкого очищення: CX0706
Повітряний фільтр: контактно-масляний: високий повітрозабірник із напівпрозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі: електрофакельна свічка
Декомпресор: —
Система змащення: комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0708
Тип масла в картері: мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 7,0
Тип трансмісії: механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 передачі вперед, 1 назад
Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони + 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: —
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 1,75–26,4
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 2,28–11,02
Гальма: на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: важелем
Передній міст: ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами
Гідроциліндр рульового управління: двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 6.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1910
Колія передніх коліс, мм: 1170, 1250, 1370
Колія задніх коліс, мм: 1230, 1310, 1370
Кліренс, мм: 300
Агротехнічний просвіт, мм: 370
Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 2,0
Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Управління гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника: окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Передня навісна система: —
Буксирувальний пристрій: знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП): задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: нижні тяги з регулюванням, центральна верхня тяга, вертикальні стійки плавно за різьбою, бічні розтяжки жорсткі регульовані
Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 9,0
Додаткове обладнання: —
Кабіна водія: —
Додаткове обладнання кабіни: —
Додаткові підніжки: з лівого боку
Сидіння водія: амортизоване, без підлокітників
Панель приладів: комбінована, зі стрілочними індикаторами
Вимикач маси: +
Світлове обладнання: основні передні фари, передні та задні габарити та покажчики поворотів, стоп-сигнали, задня фара робочого світла
Електророзетка для підключення причепа: +
Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: металеві передні крила, таблички для кріплення номерних знаків
Інше обладнання: —
Кабіна: —
Потужність: 40-45 к.с.
Кабіна (водія): Немає
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 3350×1500×1940
Бренд: Jinma
Компресор: Немає
Привод гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Передні крила: Металеві
Напруга та ємність генератора, В/А•год: 14/350
Кондиціонер: Немає
Рівна підлога: Немає
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 9,0
Турбонаддув: —
Кабіна з опаленням: Немає
Рульове керування: гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Блокування диференціала заднього мосту: важелем
Кількість і розташування циліндрів: 3, вертикальне
Об’єм паливного бака, л: 28
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони + 2 діапазони
Магнітола: Немає
Кількість й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Тип мастила в картері: мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG
Рукоятка швидкого керування: +
Керування гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 2,0
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки