Пн - Пт: 9:00-19:00
Продавець
сільгосптехніки №1

Трактор JMT 404SN

44658
286350,00
грн.
Опис
Характеристики
Гарантія / повернення
Доставка / оплата

Опис

Опис трактора JINMA (Джинма) JMT 404SN

Сучасний повноприводний універсальний трактор «Джинма» JMT 404SN має усе необхідне для виконання будь-яких видів тракторних робіт у сільському господарстві, у комунальних службах чи будівництві. Завдяки вдалим конструктивним рішенням, трактор забезпечує високу продуктивність праці та гідний рівень комфорту роботи тракториста як у світлий, так і у темний час доби.

Потужний двигун 40 к. с. та міцна навісна система дають змогу використовувати JMT 404SN як основний трактор під час обробітку земельних ділянок середньої площі або для допоміжних та транспортних робіт на великих агротехнічних та тваринницьких промислових комплексах.

Трансмісія шестеренчаста, характеризується низьким рівнем шуму. КПП (4+1) ×2×2 модернізована, з додатковим пониженим рядом, забезпечує 16 передач для руху вперед та 4 передачі для руху заднім ходом. Передній міст можна швидко підключати та відключати за потреби, так само, як і блокування диференціала заднього моста. Гальма барабанні, задні, є стоянкове гальмо. Гідравлічне рульове управління забезпечує легкість та точність керування в будь-яких умовах руху навіть із максимальним завантаженням навісної системи. Вантажність задньої навісної системи з гідропідйомником — 650 кг. Вал відбору потужності двошвидкісний — 540 та 1000 об/хв. Швидкорознімний буксирувальний пристрій забезпечує одночасне використання ВВП і буксирування причепа.

Конструктивні особливості трактора JINMA (Джинма) JMT 404SN:

  • зручне розташування всіх важелів та інших органів керування,
  • зміщенний перемикач КПП в праву сторону від сидіння водія,
  • широкі педалі з великим ходом, важіль «ручний газ» на крилі, праворуч від водія,
  • потужна передня оптика,
  • коробка передач 16+4, додатковий знижений ряд у коробці,
  • зчеплення подвійної дії,
  • блокування диференціала заднього моста,
  • повітряний фільтр із високим забірником та напівпрозорим циклоном,
  • електрофакельна свічка для підігріву повітря у впускному колекторі,
  • «безпечний пуск» — блокування електростартера педаллю зчеплення,
  • великий паливний бак під капотом, горловина збільшеного діаметра,
  • капот із великим кутом відкривання, зручний надійний упор капота,
  • магістраль повернення палива від форсунок до бака,
  • розширювальний бачок системи охолодження,
  • глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом,
  • гідравлічне рульове управління з окремим масляним бачком та насосом,
  • посилений гідронавісний механізм із безступеневим регулюванням нижніх тяг,
  • окремий гідронасос для навісної системи,
  • гаки для страхувальних ланцюгів причепа на буксирному пристрої,
  • двошвидкісний вал відбору потужності 540 та 1000 об/хв,
  • високий кліренс та агропросвіт,
  • кріплення дисків коліс на закладних болтах,
  • диски задніх і передніх коліс розбірні, регулювання колії — перевстановленням дисків і ободів,
  • захист ніпелів коліс.

Комплектація трактора JINMA (Джинма) JMT 404SN:

  • комфортне регульоване сидіння з амортизатором.
  • електричний генератор 350 Вт.
  • плавкі електричні запобіжники автомобільного типу.
  • електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчик напруги бортової мережі, аварійний заряд акумулятора та ін.)
  • великі дзеркала заднього виду на жорстких кронштейнах.
  • електрична розетка для причепа.
  • маятниковий причіпний пристрій для буксирування причепа.
  • дві гідравлічні виходи зі швидкорознімними муфтами.
  • руків’я швидкого рулювання на кермі.
  • зручна підніжка з лівого боку.
  • передні крила.
  • передні навісні вантажі 4×12 кг.

Купити трактор JMT 404SN можна на всій території України через наших офіційних представників або замовити через спеціальну форму зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На всі трактори JINMA надається гарантійний строк експлуатації – 2 роки.

Характеристики

Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)

Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80

Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2300

Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,2

Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,4

Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4×12 / —

Тип мастила в картері трансмісії та пере: трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5

Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 6,0

Максимальна вантажопідйомність навісного: 650

Гідравлічні виходи для підключення навіс: 1 напір/злив і 1 злив, з швидкороз'ємними муфтами, управління від основного гідророзподільника

Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540/1000

Можливість одночасного підключення ВВП т: +

Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80

Генератор – тип, напруга (В),потужність: змінного струму, 14, 350

Можливість одночасного підключення ВВП т: +

Гідравлічні виходи для підключення навіс: 1 напір/злив і 1 злив, з швидкороз'ємними муфтами, управління від основного гідророзподільника

Максимальна вантажопідйомність навісного: 650

Тип мастила в картері трансмісії та пере: трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5

Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,4

Максимальна вантажність навісного мех-му: 650

Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 4×12 / –

Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540/1000

Напруга та ємність акумуляторної батареї: Немає

Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2300

Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4×12 / —

Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80

Генератор – тип, напруга (В), потужність: змінного струму, 14, 350

Колісна формула: 4×4

Номінальне тягове зусилля, кН: 9,2

Рульове управління: гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком

Об'єм двигуна, см3: 2545

Формула перемикання передач: (4+1)×2×2

Муфта зчеплення: подвійної дії, постійно замкнутого типу, суха, кулачкова

Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3350×1500×1940

Експлуатаційна маса, кг: 1440

Модель двигуна: KM490BT

Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням

Число й розташування циліндрів: 4, вертикальне

Турбонадув: —

Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤238

Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (189-194)

Система запуску: електростартер

Безпечний пуск: на педалі зчеплення

Система охолодження: рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини

Розширювальний бочок системи охолодження: +

Об’єм паливного баку, л: 28

Паливний фільтр грубого очищення: фільтр-відстійник з прозорим корпусом

Паливний фільтр тонкого очищення: CX0706

Повітряний фільтр: контактно-масляний: високий повітрозабірник із напівпрозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка

Підігрів повітря у впускному колекторі: електрофакельна свічка

Декомпресор: —

Система змащення: комбінована, насосом і розбризкуванням

Масляний фільтр системи змащення: JX0708

Тип масла в картері: мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG

Об’єм мастила в картері, л: 7,0

Тип трансмісії: механічна шестеренчаста

Основна коробка передач: 4 передачі вперед, 1 назад

Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони + 2 діапазони

Окрема реверсивна коробка: —

Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 1,75–26,4

Теоретична швидкість руху назад, км/год: 2,28–11,02

Гальма: на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі

Стоянкове гальмо: блокуванням основних гальм за допомогою важеля

Блокування диференціалу заднього мосту: важелем

Передній міст: ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами

Гідроциліндр рульового управління: двосторонній симетричний

Рукоятка швидкого руління: +

Розмір передніх шин: 6.50-16

Розмір задніх шин: 11.2-24

Колісна база, мм: 1910

Колія передніх коліс, мм: 1170, 1250, 1370

Колія задніх коліс, мм: 1230, 1310, 1370

Кліренс, мм: 300

Агротехнічний просвіт, мм: 370

Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46

Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 2,0

Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником

Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником

Привід гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос

Управління гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний

Розміщення мастила гідропідйомника: окремо в порожнині гідропідйомного механізму

Передня навісна система: —

Буксирувальний пристрій: знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою

Вал відбору потужності (ВВП): задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35

Конструкція бічних розтяжок та укосів: нижні тяги з регулюванням, центральна верхня тяга, вертикальні стійки плавно за різьбою, бічні розтяжки жорсткі регульовані

Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46

Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 9,0

Додаткове обладнання: —

Кабіна водія: —

Додаткове обладнання кабіни: —

Додаткові підніжки: з лівого боку

Сидіння водія: амортизоване, без підлокітників

Панель приладів: комбінована, зі стрілочними індикаторами

Вимикач маси: +

Світлове обладнання: основні передні фари, передні та задні габарити та покажчики поворотів, стоп-сигнали, задня фара робочого світла

Електророзетка для підключення причепа: +

Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація

Комплектація: металеві передні крила, таблички для кріплення номерних знаків

Інше обладнання: —

Кабіна: —

Потужність: 40-45 к.с.

Кабіна (водія): Немає

Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 3350×1500×1940

Бренд: Jinma

Компресор: Немає

Привод гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос

Передні крила: Металеві

Напруга та ємність генератора, В/А•год: 14/350

Кондиціонер: Немає

Рівна підлога: Немає

Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 9,0

Турбонаддув: —

Кабіна з опаленням: Немає

Рульове керування: гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком

Блокування диференціала заднього мосту: важелем

Кількість і розташування циліндрів: 3, вертикальне

Об’єм паливного бака, л: 28

Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони + 2 діапазони

Магнітола: Немає

Кількість й розташування циліндрів: 4, вертикальне

Тип мастила в картері: мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG

Рукоятка швидкого керування: +

Керування гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний

Розширювальний бачок системи охолодження: +

Гідроциліндр рульового керування: двосторонній симетричний

Руків’я швидкого керування: +

Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 2,0

Гарантія / повернення

Гарантія
Термін гарантії залежить від політики виробника. Він вказаний на сайті та в гарантійному талоні на товар. Підтвердженням гарантійного строку є документ із зазначенням термінів придбання. Таким документом може бути товарний чек, акт прийому передачі товару, видаткова накладна, експрес-накладна.

Детальніше про гарантію на товар

Повернення або обмін товару Ви можете здійснити протягом 14 днів з моменту придбання та отримання товару відповідно до статті 9 «Закону захисту прав споживачів» від 19.03.1994 року.
Для повернення товару Вам потрібно доставити його на склад (зворотню доставку покупець оплачує за власний рахунок)

Детальніше про повернення

Доставка / оплата

Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки

  • Безкоштовно, нашим транспортом
  • Самовивіз
  • Кур'єрською службою
Переглянути детальніше про доставку

Оплата
  • Готівкою при отриманні
  • Наложеним платежем
  • Безготівковий розрахунок
Переглянути детальніше про оплату
Перегляньте інші варіанти