KENTAVR 404S — це потужний трактор із повним приводом (4×4), який ідеально підходить для сільськогосподарських робіт, транспортування вантажів, робіт із навісним обладнанням. Оснащений економним дизельним двигуном та ефективною трансмісією, він демонструє впевненість і надійність у складних умовах експлуатації.
У тракторі встановлений потужний 4-циліндровий дизельний двигун КМ490ВТ об'ємом 2545 см³, потужністю 40 к.с. (29,4 кВт). Завдяки електростартеру та електрофакельному підігріву, запуск відбувається швидко за будь-якої погоди. Повітря очищується через прозорий циклонний фільтр із масляною ванною, що гарантує чисте впускання навіть у запиленому середовищі. Витрата пального становить ≤245 г/кВт·год, що робить модель економною у довготривалому використанні..
Механічна коробка передач (4+1)×2 дозволяє працювати в широкому діапазоні швидкостей — від 0,39 до 31,97 км/год вперед і до 12,76 км/год назад. Барабанні гальма, стоянкове блокування, ГОРУ з двостороннім гідроциліндром, а також увімкнення переднього моста з кабіни — усе це сприяє точному керуванню в польових умовах. Агротехнічний просвіт — 390 мм, а кліренс — 310 мм, що дозволяє працювати на нерівних ділянках.
Задня 3-точкова навісна система витримує навантаження до 550 кг, обладнана вбудованим гідроциліндром і трирежимним гідророзподільником. ВВП обертається на швидкостях 640/800 об/хв з можливістю одночасної буксирувальної роботи. Для навісного обладнання передбачені 2 гідровиходи, а гідросистема має окремий бак на 6,5 л. Бокові тяги — жорсткі, з різьбовим регулюванням, що полегшує точне встановлення знарядь.
Регульоване за відстанню до керма сидіння з амортизуючим ефектом. Панель приладів — комбінована, зі стрілковими та світловими індикаторами. Оснащення включає в себе електророзетку для причепа (вологозахищена), основні фари, покажчики поворотів, звуковий сигнал, а також генератор 750 Вт для стабільного живлення систем. Металеві крила, ЗІП, відсіки, легкий доступ до сервісних зон — усе націлене на зручність у роботі.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2300
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,45
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 4,15
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4х11 / 2х22
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійна)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 12,5
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напор/злив + 1 злив)
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив + 1 злив)
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 4,15
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2300
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2х22
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 8.0
Рульове управління: ГОРУ
Об'єм двигуна, см3: 2545
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: 1-дискова, суха, постійно замкнена
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3540х1570х2050
Експлуатаційна маса, кг: 1440
Модель двигуна: КМ490ВТ
Тип двигуна: Дизельний
Число й розташування циліндрів: 4
Турбонадув: -
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤245
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (195)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: +
Система охолодження: 10,5
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 35
Паливний фільтр грубого очищення: Відстійник із краном подачі пального
Паливний фільтр тонкого очищення: CX70100
Повітряний фільтр: Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесений вгору. З прозорим моноциклоном.
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна спіраль
Декомпресор: -
Система змащення: 6
Масляний фільтр системи змащення: JX0809
Тип масла в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE – SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, SAE
Об’єм мастила в картері, л: 6
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 вперед, нейтраль, 1 назад
Додаткові понижуючи коробки: Знижена, підвищена
Окрема реверсивна коробка: -
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 0,39-31,97
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 0,51, 12,76
Гальма: Задні барабанні механічні
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Симетричний, конічний з примусовим блокуванням
Передній міст: Вимикається, увімкнення важелем з місця водія
Гідроциліндр рульового управління: Двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1820
Колія передніх коліс, мм: 1220, 1440
Колія задніх коліс, мм: 1200, 1360, 1400
Кліренс, мм: 310
Агротехнічний просвіт, мм: 390
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5 ˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – оливи групи HV
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр
Управління гідропідйомником: Плунжерний, односекційний, трирежимний, із вбудованим запобіжним клапаном
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: -
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова сережка
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: За температури вище -5 ˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5 ˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – оливи групи HV
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6,5
Додаткове обладнання: -
Кабіна водія: -
Додаткове обладнання кабіни: -
Додаткові підніжки: -
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: Комбінована, зі стрілочними та світловими індикаторами
Вимикач маси: Важільний, негерметичний, на рамці АКБ під капотом
Світлове обладнання: +
Електророзетка для підключення причепа: Захищена від вологи, 35 Вт
Інше електрообладнання: -
Комплектація: Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Кабіна: -
Потужність: 40-45 к.с.
Кабіна (водія): Немає
Бренд: Kentavr
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Тип мастила в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE – SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, SAE
Блокування диференціала заднього мосту: Симетричний, конічний з примусовим блокуванням
Керування гідропідйомником: Плунжерний, односекційний, трирежимний, із вбудованим запобіжним клапаном
Рульове керування: ГОРУ
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 6,5
Додаткові понижувальні коробки: Знижена, підвищена
Об’єм паливного бака, л: 35
Рукоятка швидкого керування: +
Турбонаддув: -
Привод гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр
Кількість й розташування циліндрів: 4
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки