KENTAVR 504UE — це повнопривідний універсальний трактор середнього класу, розроблений для ефективної роботи в агросекторі, комунальному господарстві та на будівельних майданчиках. Надійний двигун, дводискове зчеплення, розширені гідроможливості та покращена ергономіка — усе це поєднано в цій моделі.
У серці трактора — перевірений 4-циліндровий дизельний двигун КМ495 потужністю 50 к.с. (36,8 кВт) з об’ємом 3170 см³. Система безпосереднього впорскування пального забезпечує економну витрату пального, а контактно-масляний повітряний фільтр із циклоном — стабільну роботу у запилених умовах. Для зимового запуску передбачена електрофакельна свічка. Бак об’ємом 50 л гарантує тривалий період роботи без дозаправлення.
Механічна шестеренчаста трансмісія з комбінацією передач (4×2)+(4×2) та окремою реверсивною коробкою забезпечує маневровість та універсальність. Дводискове зчеплення забезпечує плавне передавання потужності. Повний привод 4×4, гідрооб’ємне кермування з окремим насосом, роздільні педалі гальм із можливістю синхронізації — усе це забезпечує контроль та надійність на будь-якому покритті.
Універсальна 3-точкова навіска з двома гідроциліндрами дозволяє працювати з широким спектром сільгоспзнарядь. Вал відбору потужності на 540–1000 об/хв. Є 4 гідровиходи зі швидкорозкривними муфтами — 2 напір/злив і 2 злив — для зручного підключення обладнання.
Модель оснащена комфортним сидінням з амортизатором, регулюванням та підлокітниками, має рівну підлогу та багатофункціональну електронну панель приладів. У базовій комплектації — електророзетка для причепа, сигналізація, фари, дзеркала, стоп-сигнали, магнітола, кондиціонер та опалення кабіни.
KENTAVR 504UE — надійний вибір для тих, хто шукає баланс між продуктивністю, базовим комфортом та функціональністю для щоденних сільгоспзадач.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 50 (36,8)
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: Н/д
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 4 (2 напір/злив, 2 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: Н/д
Максимальна вантажність навісного мех-му: Н/д
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 6×11 / 2*25
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540-1000
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/130
Колісна формула: 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН: Н/д
Об'єм двигуна, см3: 3170
Формула перемикання передач: (4х2)+(4х2)
Муфта зчеплення: Однофункціональна, дводискова, постійно замкнутого типу
Експлуатаційна маса, кг: 2300
Модель двигуна: КМ495
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний, із безпосереднім упорскуванням
Повітряний фільтр: Контактно-масляний: масляна ванна, паперовий елемент, металева сітка, циклон
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна свічка запалювання
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 швидкості
Окрема реверсивна коробка: Є
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: Н/д
Теоретична швидкість руху назад, км/год: Н/д
Гальма: Задні, барабанні, механічні, роздільні педалі на праве і ліве колес, синхронізація одночасної дії педалей
Розмір передніх шин: 8,3-20
Розмір задніх шин: 12,4-28
Колісна база, мм: Н/д
Колія передніх коліс, мм: Н/д
Колія задніх коліс, мм: Н/д
Кліренс, мм: Н/д
Агротехнічний просвіт, мм: Н/д
Задня навісна система: Універсальна, 3-точкова
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова цапфа
Додаткове обладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація, дзеркала заднього виду, передні і задні фари, передні і задні покажчики поворотів, задній стоп-сигнал і габарити, освітлення кабіни
Кабіна водія: Є
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, з підлокітниками
Панель приладів: Багатофункціональна електронна з цифровим покажчиком тиску
Електророзетка для підключення причепа: Є
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: Н/д
Компресор: Немає
Привод гідропідйомника: 2 гідроциліндра
Передні крила: Металеві
Напруга та ємність генератора, В/А•год: Н/д
Кондиціонер: Є
Рівна підлога: Є
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: Н/д
Турбонаддув: Немає
Кабіна з опаленням: Є
Рульове керування: Гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Блокування диференціала заднього мосту: Є
Кількість і розташування циліндрів: 4, вертикальне
Об’єм паливного бака, л: 50
Додаткові понижувальні коробки: 2 передачі, нейтраль
Магнітола: Є