KENTAVR 404SD — це універсальний трактор повного приводу (4×4), створений для роботи на фермах, в садах, на полях та в комунальному господарстві. Оснащений витривалим двигуном, покращеною трансмісією та потужною навісною системою, цей трактор забезпечує стабільну роботу з різноманітним обладнанням навіть у складних умовах.
Серцем моделі є дизельний двигун КМ490ВТ об’ємом 2545 см³, потужністю 40 к.с. (29,4 кВт). 4-циліндрова конструкція забезпечує високий крутний момент і стійку тягу. Паливна система з тонкою фільтрацією (CX70100) та електрофакельним підігрівом впускного повітря гарантує легкий запуск у холодну пору. Система охолодження — закритого типу з радіатором і примусовою циркуляцією. Фільтрація повітря здійснюється через 4-ступеневий фільтр із масляною ванною, що розташований у верхній частині. Витрата пального — ≤245 г/кВт·год, що підкреслює економність моделі..
Коробка передач — механічна, з понижувальним рядом (3+1)×2, дозволяє рухатись зі швидкістю від 0,39 до 31,97 км/год вперед, до 12,76 км/год назад. 2-дискова муфта зчеплення дозволяє плавне перемикання навіть на високих навантаженнях. Гальмівна система — барабанного типу, з подвійними педалями та стоянковим гальмом. Є блокування диференціала та передній міст, що вимикається. Він розширює функціональні можливості техніки. Рульове управління — гідрооб'ємне з окремим баком і насосом, забезпечує легке керування навіть з повним завантаженням.
Трактор має задню 3-точкову навісну систему з гідропідйомником, який витримує до 550 кг навантаження. Гідравліка керується трирежимним односекційним розподільником із запобіжним клапаном. Передбачені 2 гідровиходи з БРС, які керуються з основного розподільника. ВВП обертається зі швидкостями 640 / 800 об/хв, дозволяє одночасно працювати з навісним знаряддям і причепом. Гідросистема має окремий масляний бак на 6,5 л. Паливний бак — 35 л, забезпечує тривалу автономну роботу.
Сидіння з амортизатором регулюється за відстанню до керма. Панель приладів — аналогово-світлова, з усіма необхідними індикаторами. Оснащення включає вологостійку розетку для причепа, основні фари, габарити, покажчики поворотів, а також генератор 750 Вт. Металеві крила, ящик для інструментів та зручне розташування органів керування роблять роботу з трактором приємною та безпечною.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2300
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,45
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 4,15
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4х11 / 2х22
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАП-15, ТАД-17 и API GL-5 (трансмісійне)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 12,5 / 4,0
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозкривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАП-15, ТАД-17 и API GL-5 (трансмісійне)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 4,15
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2300
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2х22
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 8,0
Рульове управління: Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3: 2545
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: 2-дискова, суха, постійно замкнута
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3460 х 1550 х 1920
Експлуатаційна маса, кг: 1530
Модель двигуна: КМ490ВТ
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний
Число й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Турбонадув: -
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤245
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (195)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: Рідинна радіаторна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 35,0
Паливний фільтр грубого очищення: Прозорий відстійник з краном та сіткою
Паливний фільтр тонкого очищення: CX70100
Повітряний фільтр: 4 ступені, металева сітка і масляна ванна. Повітрозбірник винесено вгору.
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна спіраль
Декомпресор: –
Система змащення: 6,0
Масляний фільтр системи змащення: JX0811A
Тип масла в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 6,0
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 3 швидкості
Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: –
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 0,39-31,97
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 0,51-12,76
Гальма: На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: З блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Симетричний, конічний з примусовим блокуванням важелем
Передній міст: Ведучий, вимикаеться, ввімкнення важелем з місця водія
Гідроциліндр рульового управління: Двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1840
Колія передніх коліс, мм: 1122
Колія задніх коліс, мм: 1220
Кліренс, мм: 300
Агротехнічний просвіт, мм: 320
Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Управління гідропідйомником: Плунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: -
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова сережка
Вал відбору потужності (ВВП): Задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6,5
Додаткове обладнання: -
Кабіна водія: -
Додаткове обладнання кабіни: -
Додаткові підніжки: -
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: Комбінована, з стрілочними і світловими індикаторами
Вимикач маси: +
Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: Вологозахищена, 35 Вт
Інше електрообладнання: -
Комплектація: Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання: -
Кабіна: -
Потужність: 40-45 к.с.
Кабіна (водія): Немає
Бренд: Kentavr
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Тип мастила в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Блокування диференціала заднього мосту: Симетричний, конічний з примусовим блокуванням важелем
Керування гідропідйомником: Плунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном
Рульове керування: Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 6,5
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони
Об’єм паливного бака, л: 35,0
Рукоятка швидкого керування: +
Турбонаддув: -
Привод гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Кількість й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки