Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 24 (17,6)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12, 80
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2350
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,1
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напор/злив + 1 злив)
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12, 80
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14, 350
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив + 1 злив)
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 або Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,1
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2350
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/80
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14, 350
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 6.3
Рульове управління: Гідрооб'ємне
Об'єм двигуна, см3: 1532
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: 1-дискова, суха, постійно замкнута
Експлуатаційна маса, кг: 1311
Модель двигуна: KM385ВТ
Тип двигуна: Дизельний
Число й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонадув: Немає
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску: Електростартер
Система охолодження: Рідинна примусова
Розширювальний бочок системи охолодження: Є
Об’єм паливного баку, л: 18,5
Паливний фільтр грубого очищення: WBF1235 без датчика наявності води у відстійнику, з пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення: CX7085
Повітряний фільтр: Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору. З прозорим моноциклоном.
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна спіраль
Декомпресор: Немає
Система змащення: Комбінована: насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0811A
Тип масла в картері: Моторні масла для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД – М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE – SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, S
Основна коробка передач: 4 вперед, нейтраль, 1 назад
Додаткові понижуючи коробки: 1-я знижувальна коробка передач - знижена, підвищена
Окрема реверсивна коробка: Немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 2,11-32,19
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 1,68-7,75
Гальма: На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою механічного важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Примусова, шліцьова муфта, ввімкнення важелем з місця водія
Передній міст: Вимикається, ввімкнення важелем з місця водія
Рукоятка швидкого руління: Є
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1730
Колія передніх коліс, мм: 1220, 1440
Колія задніх коліс, мм: 1120 - 1450
Кліренс, мм: 300
Агротехнічний просвіт, мм: 350
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5 ˚С: мастило МГ-46В (МГЕ - 46В) або по ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гидропідйомником
Привід гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр
Розміщення мастила гідропідйомника: Окрема ванна у корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: Немає
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Кабіна водія: Є
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Вимикач маси: важільний, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Світлове обладнання: Ближнє світло - лінзованні фари, лампа розжарювання 55 Вт, дальнє світло - фари з відбивачем, лампа розжарюваyня 35 Вт. Передні повороти - світлодіоди, 6 од. Задні повороти - лампи розжарювання 21, ст
Електророзетка для підключення причепа: Вологозахищена, 35 Вт
Інше електрообладнання: Немає
Об’єм картера двигуна, л: 4,0
Кабіна: Є
Потужність: 24 к.с
Кабіна (водія): Немає
Бренд: Kentavr
Головна передача: Пряма шестеренчаста
Хід поршня, мм: 90
Діаметр циліндра, мм: 85
Тип мастила в КПП і редукторі: ТАП-15 або Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Об’єм мастила у двигуні, л: 1,2
Привід переднього моста: Вал повністю закритого типа
Рукоятка керма: Є
Регулювання кута нахилу: Немає
Привод гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр
Турбонаддув: Немає
Рульове керування: Гідрооб'ємне
Блокування диференціала заднього мосту: Примусова, шліцьова муфта, ввімкнення важелем з місця водія
Об’єм паливного бака, л: 18,5
Додаткові понижувальні коробки: 1 понижувальна коробка передач, підвищена
Кількість й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Тип мастила в картері: Моторні мастила для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД – М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE – SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону,
Рукоятка швидкого керування: Є
Розширювальний бачок системи охолодження: Є
Руків’я швидкого керування: Є
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Кількість циліндрів: 3
Привод переднього моста: Вал повністю закритого типу
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки