KENTAVR 244SXC— це практичний мінітрактор із повним приводом, дизельним двигуном на 24 к.с. і захищеною кабіною. Його продумана конструкція поєднує маневровість, продуктивність і комфорт для щоденної роботи в полі, на фермі чи в комунальному секторі. Модель оптимально підходить для використання з навісним обладнанням і транспортування вантажів.
У серці трактора — 3-циліндровий дизельний двигун KM385ВТ об’ємом 1532 см³, з прямим упорскуванням, системою примусового охолодження та електрофакельним підігрівом впускного колектора. Завдяки якісній фільтрації палива і повітря (включає в себе масляну ванну з моноциклоном), трактор демонструє стабільну тягу та знижену витрату пального. Об’єм паливного бака — 18,5 л, він забезпечує декілька годин безперервної роботи.
Механічна коробка передач має 8 швидкостей вперед і 2 назад, а також понижену передачу, що забезпечує точний вибір режиму роботи. Примусове блокування заднього диференціала та передній міст із відключенням допомагають адаптувати трактор до різного рельєфу. Гідрооб’ємне кермо, руківʼя швидкого повороту та високий дорожній просвіт (350 мм) гарантують хорошу керованість і прохідність у складних умовах. Роздільні гальма на задніх колесах забезпечують додаткову безпеку під час маневрування.
Задня 3-точкова навісна система з вбудованим гідроциліндром витримує до 420 кг навантаження. Привод ВВП (з частотою 640/800 об/хв) дозволяє приєднувати більшість сільськогосподарського обладнання. Є два гідровиходи, зливна ванна розташована окремо. Привод переднього моста закритий, зручний для технічного обслуговування.
Закрита кабіна з хорошою оглядовістю захищає оператора від негоди. Амортизоване сидіння регулюється за відстанню до керма. Панель приладів має п’ять круглих індикаторів. Електрообладнання включає ближнє і дальнє світло, світлодіодні передні покажчики поворотів, задні ліхтарі та вологозахищену розетку для причепа. Генератор потужністю 350 Вт, акумулятор — 12 В / 80 А·год.
KENTAVR 244SXC — це оптимальне рішення для тих, хто шукає мінітрактор із кабіною, витривалою трансмісією та широкими функціональними можливостями.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 24 (17,6)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12, 80
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2350
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,1
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напор/злив + 1 злив)
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12, 80
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14, 350
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив + 1 злив)
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 або Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,1
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2350
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/80
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14, 350
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 6.3
Рульове управління: Гідрооб'ємне
Об'єм двигуна, см3: 1532
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: 1-дискова, суха, постійно замкнута
Експлуатаційна маса, кг: 1311
Модель двигуна: KM385ВТ
Тип двигуна: Дизельний
Число й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонадув: Немає
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску: Електростартер
Система охолодження: Рідинна примусова
Розширювальний бочок системи охолодження: Є
Об’єм паливного баку, л: 18,5
Паливний фільтр грубого очищення: WBF1235 без датчика наявності води у відстійнику, з пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення: CX7085
Повітряний фільтр: Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору. З прозорим моноциклоном.
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна спіраль
Декомпресор: Немає
Система змащення: Комбінована: насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0811A
Тип масла в картері: Моторні масла для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД – М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE – SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, S
Основна коробка передач: 4 вперед, нейтраль, 1 назад
Додаткові понижуючи коробки: 1-я знижувальна коробка передач - знижена, підвищена
Окрема реверсивна коробка: Немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 2,11-32,19
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 1,68-7,75
Гальма: На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою механічного важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Примусова, шліцьова муфта, ввімкнення важелем з місця водія
Передній міст: Вимикається, ввімкнення важелем з місця водія
Рукоятка швидкого руління: Є
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1730
Колія передніх коліс, мм: 1220, 1440
Колія задніх коліс, мм: 1120 - 1450
Кліренс, мм: 300
Агротехнічний просвіт, мм: 350
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5 ˚С: мастило МГ-46В (МГЕ - 46В) або по ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гидропідйомником
Привід гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр
Розміщення мастила гідропідйомника: Окрема ванна у корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: Немає
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Кабіна водія: Є
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Вимикач маси: важільний, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Світлове обладнання: Ближнє світло - лінзованні фари, лампа розжарювання 55 Вт, дальнє світло - фари з відбивачем, лампа розжарюваyня 35 Вт. Передні повороти - світлодіоди, 6 од. Задні повороти - лампи розжарювання 21, ст
Електророзетка для підключення причепа: Вологозахищена, 35 Вт
Інше електрообладнання: Немає
Об’єм картера двигуна, л: 4,0
Кабіна: Є
Потужність: 24 к.с
Кабіна (водія): Немає
Бренд: Kentavr
Головна передача: Пряма шестеренчаста
Руків’я швидкого керування: Є
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Розширювальний бачок системи охолодження: Є
Тип мастила в картері: Моторні мастила для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД – М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE – SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону,
Блокування диференціала заднього мосту: Примусова, шліцьова муфта, ввімкнення важелем з місця водія
Рульове керування: Гідрооб'ємне
Додаткові понижувальні коробки: 1 понижувальна коробка передач, підвищена
Об’єм паливного бака, л: 18,5
Рукоятка швидкого керування: Є
Хід поршня, мм: 90
Діаметр циліндра, мм: 85
Тип мастила в КПП і редукторі: ТАП-15 або Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Об’єм мастила у двигуні, л: 1,2
Привід переднього моста: Вал повністю закритого типа
Рукоятка керма: Є
Регулювання кута нахилу: Немає
Турбонаддув: Немає
Привод гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр
Кількість й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Кількість циліндрів: 3
Привод переднього моста: Вал повністю закритого типу
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки