KENTAVR 244SXU — це надійний і витривалий повнопривідний мінітрактор потужністю 24 к.с., створений для стабільної щоденної роботи в сільському господарстві, на присадибних ділянках і в комунальному секторі. Продумана трансмісія, гідропідсилювач керма, сучасна навісна система та ефективна гідравліка забезпечують зручність, продуктивність і універсальність.
У серці мінітрактора — 3-циліндровий дизельний двигун KM385BT об’ємом 1532 см³. Він має впорскування та рідинне охолодження з примусовою циркуляцією. Повітря очищується через масляну ванну з моноциклоном, а система підігріву повітря у впускному колекторі (електрофакельна свічка) забезпечує легкий запуск у холодну погоду. Об’єм паливного бака — 32 літри, цього вистачає на довгі години роботи.
Трактор оснащений механічною шестеренчастою трансмісією з 8 передачами вперед і 2 назад. Повний привод 4х4 з переднім ведучим мостом, блокуванням заднього диференціала та барабанними гальмами забезпечує хорошу прохідність і стабільність. Гідрооб’ємне кермо з окремим насосом і бачком дозволяє легко маневрувати навіть у складних умовах. Колісна база — 1660 мм, дорожній просвіт — 315 мм.
Задня триточкова навісна система з двома виносними гідроциліндрами забезпечує підняття навісного обладнання масою до 420 кг. ВВП на 540/720 об/хв дозволяє підключати косарки, фрези та інше обладнання. Є чотири гідровиходи, примусове опускання, жорсткі регульовані розтяжки. Буксирувальна система — знімна маятникова сережка з вертикальною цапфою.
Мінітрактор має зручне амортизоване сидіння, п’ять круглих приладів для контролю параметрів роботи, а також повний комплект світлотехніки та аварійної сигналізації. Встановлена електророзетка для підключення причепа. Додатково — металеві крила, ящик для ЗІП, звуковий сигнал. Живлення забезпечує генератор на 350 Вт, АКБ — 12 В / 100 А·год.
KENTAVR 244SXU — це чудовий вибір для тих, хто шукає трактор із високою прохідністю, витривалістю та широкими можливостями за невеликих габаритів.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 24 (17,6)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2350
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,2
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4х11 / 2х22
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 3,0
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540/720
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14 В, 350 Вт
Можливість одночасного підключення ВВП т: Є
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 4
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540/720
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,2
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2350
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2х22
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 350 Вт
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 6.3
Рульове управління: Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3: 1532
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: Суха, 1-дискова, постійно замкненого типу
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3400x1490x2050
Експлуатаційна маса, кг: 1370
Модель двигуна: KM385BT
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний з безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонадув: Немає
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Розширювальний бочок системи охолодження: Є
Об’єм паливного баку, л: 32
Паливний фільтр грубого очищення: Без датчика наявності води у відстійнику, із пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення: C0506C
Повітряний фільтр: Металева сітка та масляна ванна. Повітрозабірник винесений нагору. Із прозорим моноциклоном
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна спіраль
Система змащення: Комбінована, з насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0708
Тип масла в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Об’єм мастила в картері, л: 4,5
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 швидкості вперед, нейтраль, 1 швидкість назад
Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: Немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 2,11-32,19
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 1,68-7,75
Гальма: На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Важелем
Передній міст: Ведучий, вимикається
Гідроциліндр рульового управління: Двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: Є
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11,2-24
Колісна база, мм: 1660
Колія передніх коліс, мм: 1220, 1440
Колія задніх коліс, мм: 1200, 1360, 1400
Кліренс, мм: 315
Агротехнічний просвіт, мм: 390
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: Два винесених гідроциліндри, окремий шестеренчатий гідронасос
Управління гідропідйомником: Гідророзподільник трисекційний
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: Немає
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: МГ-46В, МГЕ-46В влітку, М-15В (с) взимку
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6
Додаткове обладнання: Немає
Кабіна водія: Немає
Додаткове обладнання кабіни: Немає
Додаткові підніжки: Ліворуч
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Вимикач маси: Важільний, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: Є
Інше електрообладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Кабіна: Немає
Руків’я швидкого керування: Є
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Розширювальний бачок системи охолодження: Є
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Тип мастила в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Блокування диференціала заднього мосту: Важелем
Керування гідропідйомником: Гідророзподільник трисекційний
Рульове керування: Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 6
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони
Об’єм паливного бака, л: 32
Рукоятка швидкого керування: Є
Примусове опускання: Є
Турбонаддув: Немає
Привод гідропідйомника: Два винесених гідроциліндри, окремий шестеренчастий гідронасос
Кількість й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки