Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2300
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,45
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 4,15
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4х11 / 2х22
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 12,5
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 540/720
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Можливість одночасного підключення ВВП т: Є
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 4
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 4,15
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540/720
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2300
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2х22
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 8.0
Рульове управління: ГОРУ
Об'єм двигуна, см3: 2545
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: Суха, 1-дискова, постійно замкненого типу
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3540х1570х2050
Експлуатаційна маса, кг: 1440
Модель двигуна: КМ490ВТ
Тип двигуна: Дизельний
Число й розташування циліндрів: 4
Турбонадув: Немає
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤245
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (195)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: Є
Система охолодження: Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Розширювальний бочок системи охолодження: Є
Об’єм паливного баку, л: 35
Паливний фільтр грубого очищення: Відстійник із краном подачі пального
Паливний фільтр тонкого очищення: CX70100
Повітряний фільтр: Металева сітка та масляна ванна. Повітрозабірник винесений нагору. Із прозорим моноциклоном
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна спіраль
Система змащення: Комбінована, з насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0809
Тип масла в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE – SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, SAE
Об’єм мастила в картері, л: 6
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 швидкості вперед, нейтраль, 1 швидкісь назад
Додаткові понижуючи коробки: Знижена, підвищена
Окрема реверсивна коробка: Немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 0,39-31,97
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 0,51, 12,76
Гальма: Задні барабанні механічні
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Важелем
Передній міст: Вимикається, вмикається важелем із місця водія
Гідроциліндр рульового управління: Двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: Є
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11,2-24
Колісна база, мм: 1820
Колія передніх коліс, мм: 1220, 1440
Колія задніх коліс, мм: 1200, 1360, 1400
Кліренс, мм: 310
Агротехнічний просвіт, мм: 390
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – оливи групи HV
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: Два винесених гідроциліндри, окремий шестеренчатий гідронасос
Управління гідропідйомником: Гідророзподільник трисекційний
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: Немає
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова сережка
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: За температури вище -5˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – оливи групи HV
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6,5
Додаткове обладнання: Немає
Кабіна водія: Немає
Додаткове обладнання кабіни: Немає
Додаткові підніжки: Немає
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: Комбінована, зі стрілочними та світловими індикаторами
Вимикач маси: Важільний, негерметичний, на рамці АКБ під капотом
Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: Є
Інше електрообладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Кабіна: Немає
Примусове опускання: Є
Привод гідропідйомника: Два винесених гідроциліндри, окремий шестеренчастий гідронасос
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 6,5
Турбонаддув: Немає
Рульове керування: ГОРУ
Блокування диференціала заднього мосту: Важелем
Об’єм паливного бака, л: 35
Додаткові понижувальні коробки: Знижена, підвищена
Кількість й розташування циліндрів: 4
Тип мастила в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE – SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, SAE
Рукоятка швидкого керування: Є
Керування гідропідйомником: Гідророзподільник трисекційний
Розширювальний бачок системи охолодження: Є
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування: Є
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки