KENTAVR 404SDC — сучасний універсальний трактор із дизельним 4-циліндровим двигуном потужністю 40 к.с., повним приводом 4×4 та гідрооб’ємним рульовим управлінням з окремим насосом і масляним баком. Надійність, продуктивність і комфорт оператора поєднуються в цьому агрегаті для ефективної роботи в сільському господарстві.
Двигун КМ490ВТ об’ємом 2544 см³, 4-тактний, 4-циліндровий, з електростартером і блокуванням стартера педаллю зчеплення для безпечного запуску. Система охолодження — рідинна, з радіатором і розширювальним бачком. Паливна система включає в себе прозорий відстійник із краном і сіткою, тонкий фільтр СХ70100, повітряний фільтр із металевою сіткою і масляною ванною, повітрозабірник виведений вгору. Підігрів повітря — електрофакельна свічка. Масляний фільтр JX0811A, об’єм масла в картері 6 л.
Механічна шестеренчаста трансмісія з 3 основними передачами і 2 понижувальними діапазонами. Зчеплення — 2-дискове сухе, постійно замкнуте. Гальма барабанні, задні, з механічним приводом та здвоєними педалями. Стоянкове гальмо блокує основні гальма. Блокування диференціала заднього мосту симетричне з примусовим блокуванням. Передній міст ведучий, вимикається важелем із кабіни. Рульове управління гідрооб’ємне з окремим насосом і масляним баком, гідроциліндр двосторонній симетричний, є руків’я швидкого руління. Шини 7.50-16 (передні), 11.2-24 (задні). Колісна база 1820 мм, кліренс 300 мм, агротехнічний просвіт 380 мм.
Універсальна триточкова задня навісна система з гідропідйомником на базі плунжерного односекційного клапана, максимальна вантажність 550 кг. Гідравлічні виходи — 2 з швидкороз’ємними муфтами. Вал відбору потужності — задній, 6-шліцевий, Ø35 мм, оберти 640 / 800 об/хв. Можливе одночасне підключення ВВП і буксирування. Буксирне пристосування — знімна маятникова сережка.
Комфортна кабіна оснащена амортизаційним сидінням із регулюванням за відстанню до керма, комбінованою панеллю приладів зі стрілочними і світловими індикаторами. Генератор 14 В, 750 Вт, акумулятор 12 В 100 А·год, є вимикач маси. Світлове обладнання включає в себе передні і задні фари, стоп-сигнали, покажчики поворотів. Є захищена електророзетка для причепа. Комплектація доповнена звуковим сигналом, аварійною сигналізацією, магнітолою, металевими передніми та задніми крилами, ящиком для ЗІП.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 12, 100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2400
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,45
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 4,15
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4х11 / 2х22
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАП-15, ТАД-17 и API GL-5 (трансмісійне)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 12,5 / 4,0
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 12, 100
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозкривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТМ «ДТЗ» ТАП-15, ТАД-17 и API GL-5 (трансмісійне)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 4,15
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2400
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 12/100
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2х22
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 8,0
Рульове управління: Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3: 2544
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: 2-дискова, суха, постійно замкнута
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3420х1550х1870
Експлуатаційна маса, кг: 1670
Модель двигуна: КМ490ВТ
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний
Число й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Турбонадув: -
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤245
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (195)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: Рідинна радіаторна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 35,0
Паливний фільтр грубого очищення: Прозорий відстійник з краном та сіткою
Паливний фільтр тонкого очищення: СХ70100
Повітряний фільтр: Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору.
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна свічка
Декомпресор: -
Система змащення: 6,0
Масляний фільтр системи змащення: JX0811A
Тип масла в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л: 6,0
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 3 швидкості
Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: -
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 0,39-31,97
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 0,51-12,76
Гальма: На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: З блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Симетричний, конічний з примусовим блокуванням важелем
Передній міст: Ведучий, вимикается, ввімкнення важелем з місця водія
Гідроциліндр рульового управління: Двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1820
Колія передніх коліс, мм: 1240, 1440
Колія задніх коліс, мм: 1230-1550
Кліренс, мм: 300
Агротехнічний просвіт, мм: 380
Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гидропідйомом
Привід гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Управління гідропідйомником: Пунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідро підйомного механізму
Передня навісна система: -
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова сережка
Вал відбору потужності (ВВП): Задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6,5
Додаткове обладнання: -
Кабіна водія: +
Додаткове обладнання кабіни: -
Додаткові підніжки: -
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: Комбінована, з стрілочними і світловими індикаторами
Вимикач маси: +
Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: Вологозахищена, 35 Вт
Інше електрообладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація, магнітола
Комплектація: Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання: -
Кабіна: +
Потужність: 40-45 к.с.
Кабіна (водія): Є
Бренд: Kentavr
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Тип мастила в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Блокування диференціала заднього мосту: Симетричний, конічний з примусовим блокуванням важелем
Керування гідропідйомником: Пунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном
Рульове керування: Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 6,5
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони
Об’єм паливного бака, л: 35,0
Рукоятка швидкого керування: +
Турбонаддув: -
Привод гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Кількість й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки