Модель KENTAVR 244SX — це сучасний трактор із колісною формулою 4х4, надійною трансмісією та економним дизельним двигуном, що розрахований на ефективну роботу в полі, на присадибній ділянці та в комунальному господарстві. Посилена конструкція, зручна навісна система та якісна гідравліка забезпечують універсальність і довговічність техніки.
У серці трактора — надійний 3-циліндровий дизельний двигун KM385BT (1532 см³) з потужністю 24 к.с. Система електростартера доповнена електрофакельним підігрівом, що гарантує впевнений запуск навіть за мінусових температур. Мотор працює з низьким рівнем споживання пального (≤275 г/кВт·год), має ефективну систему охолодження з розширювальним бачком, а повітря очищується через багатоетапний циклонний фільтр із масляною ванною.
Трактор оснащений механічною коробкою передач (формула (4+1)×2), що дозволяє працювати в широкому діапазоні швидкостей — від 2,11 до 32,19 км/год вперед та до 7,75 км/год назад. Барабанні гальма з роздільними педалями, стоянкове гальмо з механічним блокуванням, гідрооб’ємне рульове управління з окремим баком та двосторонній симетричний гідроциліндр гарантують стабільність на будь-якому покритті. Колісна база — 1660 мм, агротехнічний просвіт — 390 мм, що дозволяє працювати на різних типах ґрунтів.
Універсальна 3-точкова навісна система з гідропідйомником на окремому гідронасосі має вантажопідйомність до 420 кг. ВВП обертається на швидкостях 640 / 800 об/хв, підтримується одночасна робота з причепом. Гідросистема має два гідровиходи зі швидкороз’ємними муфтами для навісного обладнання. Масляний бак гідросистеми — 6 л, тип рідини змінюється за сезоном (МГ-46В влітку, М-15В(С) взимку).
Сидіння з амортизацією, оснащене регулюванням відстані до керма. Панель приладів — п’ять круглих індикаторів, простих для сприйняття оператором. Оснащення включає в себе основні фари, покажчики повороту, електророзетку для причепа, звукову та аварійну сигналізацію. Жорсткі передні/задні крила, ящик для ЗІП, ручне керування масою, генератор на 350 Вт — усе зроблено для надійності у щоденній експлуатації.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 24 (17,6)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2350
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 3,2
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4х11 / 2х22
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 3,0
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14 В, 350 Вт
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2 (1 напір/злив, 1 злив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 420
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,2
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2350
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 100
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2х22
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 350 Вт
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 6.3
Рульове управління: Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3: 1532
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: Суха, 1-дискова, постійно замкненого типу
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3400x1490x2050
Експлуатаційна маса, кг: 1370
Модель двигуна: KM385BT
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний з безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонадув: -
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 32
Паливний фільтр грубого очищення: Без датчика наявності води у відстійнику, із пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення: C0506C
Повітряний фільтр: Металева сітка та масляна ванна. Повітрозабірник винесений нагору. Із прозорим моноциклоном
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна спіраль
Декомпресор: -
Система змащення: Комбінована, з насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: JX0708
Тип масла в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Об’єм мастила в картері, л: 4,5
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 вперед, нейтраль, 1 назад
Додаткові понижуючи коробки: 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка: -
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 2,11-32,19
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 1,68-7,75
Гальма: На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Важелем
Передній міст: Ведучий, вимикається
Гідроциліндр рульового управління: Двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1660
Колія передніх коліс, мм: 1220, 1440
Колія задніх коліс, мм: 1120, 1360, 1400
Кліренс, мм: 315
Агротехнічний просвіт, мм: 390
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5 ˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5 ˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчатий гідронасос
Управління гідропідйомником: Гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: -
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП): Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: МГ-46В, МГЕ-46В влітку, М-15В(С) взимку
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6,0
Додаткове обладнання: -
Кабіна водія: -
Додаткове обладнання кабіни: -
Додаткові підніжки: Ліворуч
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Вимикач маси: Важелевий, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа: +
Інше електрообладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання: -
Кабіна: -
Потужність: 24 к.с
Кабіна (водія): Немає
Бренд: Kentavr
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Тип мастила в картері: Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Блокування диференціала заднього мосту: Важелем
Керування гідропідйомником: Гідророзподільник трипозиційний
Рульове керування: Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 6,0
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони
Об’єм паливного бака, л: 32
Рукоятка швидкого керування: +
Турбонаддув: -
Привод гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Кількість й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки