Сучасний повноприводний мінітрактор Kentavr 15G має 15-сильний бензиновий двигун, 3-швидкісну коробку передач та шестеренчастий привод. Ширина обробки 1050 мм, глибина – 150 мм.
Відмінно підходить для сільськогосподарських та комунальних підприємств для виконання різного типу робіт, зокрема, фрезерування, культивування. Також за допомогою зчіпки та підйомного механізму можливо використовувати для оранки, саджання картоплі, прибирання тощо. Через малу ширину та висоту ідеально підійде для тепличного господарства.
Складається із зчленованого шасі з механічною трансмісією та багатодискового зчеплення, чотирьох пневматичних коліс 4,0-8/5,0-12 та комплекту фрез із ґрунтозачепами. Трактор оснащений повноцінними зовнішніми освітлювальними приладами та сигналізацією, приводом передніх коліс, який можна підключати, дзеркалами заднього виду, допоміжним важелем керування зчепленням позаду. Також є боковий вал відбору потужності.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 15 (11)
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 2,3
Можливість одночасного підключення ВВП т: Немає
Гідравлічні виходи для підключення навіс: Немає
Максимальна вантажопідйомність навісного: -
Тип мастила в картері трансмісії та пере: Трансмісійне ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: Н/д
Максимальна вантажність навісного мех-му: Н/д
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: Немає
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: Н/д
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/-
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 3600
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Вбудований
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: Н/д
Об'єм двигуна, см3: 420
Формула перемикання передач: 3+1
Муфта зчеплення: Багатодискова
Експлуатаційна маса, кг: 200/210
Модель двигуна: H190FE
Тип двигуна: Бензиновий, 4-тактний
Система запуску: Електростартер, ручний стартер
Безпечний пуск: Немає
Система охолодження: Повітряна
Паливний фільтр грубого очищення: Сітка в паливному баку
Повітряний фільтр: Контактно-масляний: масляна ванна, поролон
Підігрів повітря у впускному колекторі: Немає
Система змащення: Комбінована: насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: Сітка на забірнику
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 3 вперед, 1 назад
Окрема реверсивна коробка: Немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: Н/д
Теоретична швидкість руху назад, км/год: Н/д
Гальма: Задні, дискові
Розмір передніх шин: 4.0-8
Розмір задніх шин: 5.0-12
Колісна база, мм: 800
Колія передніх коліс, мм: 600
Колія задніх коліс, мм: 570/615
Кліренс, мм: 60
Агротехнічний просвіт, мм: 160
Тип мастила в ГОРУ: Немає
Задня навісна система: Мотоблочного типу
Задня навісна система: Немає
Передня навісна система: Немає
Буксирувальний пристрій: Мотоблочного типу
Вал відбору потужності (ВВП): Немає
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Немає
Додаткове обладнання: Фреза - 2 од., ґрунтозачепи - 2 од., пристрій піднімання осі. Звуковий сигнал, аварійна сигналізація, дзеркала заднього виду, передні і задні фари. Металеві задні і передні крила, вихлопна труба з глу
Кабіна водія: Немає
Додаткове обладнання кабіни: Немає
Додаткові підніжки: Немає
Сидіння водія: Регулюється за відстанню до керма
Панель приладів: Немає
Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, габарити, передні та задні покажчики поворотів, стоп-сигнали
Електророзетка для підключення причепа: Немає
Інше електрообладнання: Немає
Комплектація: Дзеркала заднього виду, металеві задні крила, металеві передні крила, вихлопна труба з глушником, ящик для ЗІП
Інше обладнання: Немає
Кабіна: Немає
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 1900х750х850
Компресор: Немає
Привод гідропідйомника: Немає
Передні крила: Металеві
Напруга та ємність генератора, В/А•год: Н/д
Кондиціонер: Немає
Рівна підлога: Немає
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: Н/д
Турбонаддув: Немає
Кабіна з опаленням: Немає
Рульове керування: Механічне
Блокування диференціала заднього мосту: Н/д
Кількість і розташування циліндрів: 1, з нахилом
Об’єм паливного бака, л: 6
Додаткові понижувальні коробки: Немає
Магнітола: Немає
Кількість й розташування циліндрів: 1, горизонтальне
Тип мастила в картері: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Розширювальний бачок системи охолодження: Немає
Гідроциліндр рульового керування: Немає
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: Немає
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки