KENTAVR 404SC — це універсальний дизельний трактор потужністю 40 к.с. з повним приводом 4×4, який поєднує продуктивність, надійність і комфорт оператора.
Оснащений 4-циліндровим дизельним двигуном JDM490T3 об’ємом 2545 см³ із номінальною потужністю 40 к.с. Система запуску — електростартер із безпечним запуском. Охолодження рідинне, закрите, з розширювальним бачком. Паливна система включає відстійник із краном, тонкий паливний фільтр JX0809, а повітряний фільтр — металеву сітку з масляною ванною і моноциклоном. Підігрів повітря у впускному колекторі забезпечує надійність роботи в холодну погоду.
Механічна шестеренчаста трансмісія з 4 передніми і 1 задньою передачею, плюс понижувальна і підвищувальна коробки передач. Реверсна коробка відсутня. Трактор оснащений задніми барабанними гальмами і стоянковим гальмом із блокуванням основних гальм. Переднім мостом із можливістю відключення керують із кабіни. Рульове управління з гідропідсилювачем (ГОРУ), гідроциліндр двосторонній симетричний, є руків’я швидкого руління. Розмір шин — 7.50-16 (передні), 11.2-24 (задні).
Задня універсальна триточкова навісна система з гідропідйомником, який має вбудований односекційний трирежимний плунжерний клапан. Максимальна вантажність навісного механізму — 550 кг. Вал відбору потужності задній шліцьовий, працює на 640 і 800 об/хв. Можливе одночасне підключення ВВП і буксирування. Є 2 гідравлічні виходи для навісного обладнання.
Кабіна з обігрівом, вентилятором, переднім склоочисником та магнітолою забезпечує комфорт оператора за будь-якої погоди. Сидіння амортизоване, з регулюванням за відстанню до керма. Панель приладів комбінована, зі стрілковими і світловими індикаторами. Електрообладнання включає в себе генератор 14 В 750 Вт, акумулятор 100 А·год, захищену електророзетку для підключення причепа, звуковий сигнал, аварійну сигналізацію та підсвітку в кабіні.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Номінальні оберти колінчастого валу, об/: 2300
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,45
Мінімальний радіус розвороту з гальмом,: 4,15
Додаткові вантажі передні / задні, (шт.: 4х11 / 2x22
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 або Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 12,5
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Генератор – тип, напруга (В),потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Можливість одночасного підключення ВВП т: +
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 2
Максимальна вантажопідйомність навісного: 550
Тип мастила в картері трансмісії та пере: ТАП-15 або Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 640 / 800
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 4,15
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2300
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Кислотна, 100
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х11 / 2x22
Генератор – тип, напруга (В), потужність: Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 8.0
Рульове управління: ГОРУ
Об'єм двигуна, см3: 2545
Формула перемикання передач: (4+1)х2
Муфта зчеплення: 1-дискова, суха, постійно замкнута
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3470х1560х2050
Експлуатаційна маса, кг: 1630
Модель двигуна: JDM490T3
Тип двигуна: Дизельний
Число й розташування циліндрів: 4
Турбонадув: -
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤245
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (195)
Система запуску: Електростартер
Безпечний пуск: +
Система охолодження: 10,5
Розширювальний бочок системи охолодження: +
Об’єм паливного баку, л: 35
Паливний фільтр грубого очищення: Відстійник з краном подачі палива
Паливний фільтр тонкого очищення: JX0809
Повітряний фільтр: Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору. З прозорим моноциклоном.
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна спіраль
Декомпресор: -
Система змащення: 6
Масляний фільтр системи змащення: CX7085
Тип масла в картері: Моторні масла для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД –М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE –SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, SAE
Об’єм мастила в картері, л: 6,0
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 вперед, нейтраль, 1 назад
Додаткові понижуючи коробки: Знижена, підвищена
Окрема реверсивна коробка: -
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 0,39-31,97
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 0,51, 12,76
Гальма: Задні барабанні механічні
Стоянкове гальмо: Блокування основних гальм за допомогою механічного важеля
Блокування диференціалу заднього мосту: Конічна пара з сателітами
Передній міст: Відключається, ввімкнення важелем з місця водія
Гідроциліндр рульового управління: Двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління: +
Розмір передніх шин: 7.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1830
Колія передніх коліс, мм: 1230, 1430
Колія задніх коліс, мм: 1220, 1280, 1440, 1540
Кліренс, мм: 320
Агротехнічний просвіт, мм: 390
Тип мастила в ГОРУ: За температури вище -5 ˚С: мастило МГ-46В (МГЕ - 46В) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Об’єм масляного баку ГОРУ, л: 1,2
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр
Управління гідропідйомником: Плунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном
Розміщення мастила гідропідйомника: Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Передня навісна система: -
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова сережка
Вал відбору потужності (ВВП): Шліцевий задній
Конструкція бічних розтяжок та укосів: Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми: За температури вище -5 ˚С: мастило МГ-46В (МГЕ - 46В) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Об’єм масляного баку гідросистеми, л: 6,5
Додаткове обладнання: -
Кабіна водія: +
Додаткове обладнання кабіни: Обігрівач салону, вентилятор, передній склоочисник, магнітола
Додаткові підніжки: +
Сидіння водія: Амортизоване, регулюється по за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів: Комбінована, з стрілочними і світловими індикаторами
Вимикач маси: Важільний, негерметичний, над переднім мостом
Світлове обладнання: +
Електророзетка для підключення причепа: Вологозахищена, 35 Вт
Інше електрообладнання: -
Комплектація: Металеві передні та задні крила
Інше обладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація, підсвітка в кабіні, повторювачі габаритів
Кабіна: +
Потужність: 40-45 к.с.
Кабіна (водія): Є
Бренд: Kentavr
Руків’я швидкого керування: +
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 1,2
Розширювальний бачок системи охолодження: +
Гідроциліндр рульового керування: Двосторонній симетричний
Тип мастила в картері: Моторні масла для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД –М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону, за класифікацією SAE –SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, SAE
Блокування диференціала заднього мосту: Конічна пара з сателітами
Керування гідропідйомником: Плунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном
Рульове керування: ГОРУ
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 6,5
Додаткові понижувальні коробки: Знижена, підвищена
Об’єм паливного бака, л: 35
Рукоятка швидкого керування: +
Турбонаддув: -
Привод гідропідйомника: Вбудований гідроциліндр
Кількість й розташування циліндрів: 4
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки