Мотоблок ДТЗ 512ДН-К – найпотужніший серед дизельних моделей «ДТЗ».
На цьому мотоблоці встановлено надійний двигун потужністю 12 к.с., решта оснащення цієї моделі аналогічне моделі ДТЗ 510ДН-К.
Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:
Збільшення потужності двигуна дозволило укомплектувати мотоблок ширшою ґрунтофрезою з максимальною шириною захоплення 1400 мм. Це найбільше захоплення фрези серед мотоблоків «ДТЗ».
У комплекті великі колеса 5.00-12, на них встановлені обгінні розблокіратори, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм / 40 од.
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, к: 131 / 134
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 16, 83, 140
Струмок для під’єднання активного навісн: Немає
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 1,1, 5,5, 9,4/1,7
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1780х670х910 / 1780х1400х805
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1780х670х910 / 1780х1400х805
Модель двигуна: 188FА
Повітряний фільтр: Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Інше обладнання: Диски захисту рослин
ЗІП: У комплекті
Місткість паливного бака, л: 4,0
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Привід фрези: Прямий із конічним редуктором
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 438
Колія коліс, мм: 600
Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL
Тип приводних пасів: Немає
Об’єм системи охолодження, л: Немає
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 5.00-12 з обгінними розблокіраторами
Спосіб вмикання заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП
Об’єм картера двигуна, л: 1,3
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Прямий шестеренчастий
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 366
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 10=(3+1+1)×2
Тип палива: Дизельне
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 880, 1140, 1400
Тип охолоджувальної рідини: Немає
Кількість передач вперед/назад: 3/1
Потужність двигуна, к. с.: 12,0
Тип, ємність АКБ А∙год: Немає
Датчик рівня мастила: Немає
Електрообладнання: Немає
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 360
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: Немає
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 2,6
АКБ: тип, ємність, А∙год: Немає
Спосіб увімкнення заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП
Привод фрези: Прямий із конічним редуктором
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 10=(3+1+1)×2
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 131 / 134
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком