Пн - Пт: 9:00-19:00
Продавець
сільгосптехніки №1

Мотоблок ДТЗ 512ДН - К (колеса 5.00-12)

44748
29009,00
грн.

Опис мотоблоку ДТЗ 512ДН - К (колеса 5.00-12)

Мотоблок ДТЗ 512ДН-К – найпотужніший серед дизельних моделей «ДТЗ».

На цьому мотоблоці встановлено надійний двигун потужністю 12 к.с., решта оснащення цієї моделі аналогічне моделі ДТЗ 510ДН-К.

Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:

  • окрема передача назад/реверс в КПП (легше контролювати, яка передача увімкнена),
  • знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням),
  • розбірна задня кришка корпусу,
  • посилене кріплення під активного навісного обладнання,
  • візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.

Збільшення потужності двигуна дозволило укомплектувати мотоблок ширшою ґрунтофрезою з максимальною шириною захоплення 1400 мм. Це найбільше захоплення фрези серед мотоблоків «ДТЗ».

У комплекті великі колеса 5.00-12, на них встановлені обгінні розблокіратори, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока.

На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.

Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм / 40 од.

Споряджена вага, на колесах/на фрезах, к: 131 / 134

Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 16, 83, 140

Струмок для під’єднання активного навісн: Немає

Номінальна швидкість руху на колесах впе: 1,1, 5,5, 9,4/1,7

Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1780х670х910 / 1780х1400х805

Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1780х670х910 / 1780х1400х805

Модель двигуна: 188FА

Повітряний фільтр: Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном

Інше обладнання: Диски захисту рослин

ЗІП: У комплекті

Місткість паливного бака, л: 4,0

Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження

Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком

Номінальні оберти, об/хв: 3000

Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні

Привід фрези: Прямий із конічним редуктором

Система запуску двигуна: Ручний стартер

Робочий об’єм двигуна, см³: 438

Колія коліс, мм: 600

Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24

Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс

Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL

Тип приводних пасів: Немає

Об’єм системи охолодження, л: Немає

Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу

Транспортні колеса: 5.00-12 з обгінними розблокіраторами

Спосіб вмикання заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП

Об’єм картера двигуна, л: 1,3

Тип коробки передач: Шестеренчаста

Тип привода трансмісії: Прямий шестеренчастий

Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 366

Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 10=(3+1+1)×2

Тип палива: Дизельне

Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 880, 1140, 1400

Тип охолоджувальної рідини: Немає

Кількість передач вперед/назад: 3/1

Потужність двигуна, к. с.: 12,0

Тип, ємність АКБ А∙год: Немає

Датчик рівня мастила: Немає

Електрообладнання: Немає

Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 360

Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG

Вимірювальні прилади: Немає

Глибина культивації, мм: До 200

Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 2,6

АКБ: тип, ємність, А∙год: Немає

Спосіб увімкнення заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП

Привод фрези: Прямий із конічним редуктором

Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 10=(3+1+1)×2

Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 131 / 134

Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком