Мотоблок ДТЗ 440ДН (колеса 4.00-8) — один із найлегших і найпростіших у керуванні серед мотоблоків «ДТЗ» середнього класу. Дуже компактний, маневровий та зручний.
Основна відмінність від популярної моделі ДТЗ 470БН — дизельний двигун потужністю 4 к. с.
Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, у разі зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу.
Мотоблок оснащений клинопасовим приводом, який слугує одночасно силовою передачею, зчепленням, вузлом під’єднання активної навіски й елементом системи безпеки.
Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі значно подовжує моторесурс двигуна.
Ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм.
У комплектації є також диски захисту рослин — вони запобігають засипанню рослин ґрунтом та пошкодженням фрезою під час роботи мотоблока, також зменшують навантаження на вал редуктора.
Регулювання керма за висотою й кутом повороту – швидке та зручне.
Мотоблок із клинопасовим приводом має цілу низку відчутних переваг перед аналогічними за потужністю мотоблоками з прямим шестеренчастим приводом.
Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, пасовий привод амортизує удар і запобігає пошкодженню двигуна й редуктора. Крім того, мотоблок із пасовим приводом значно легший і дешевший, а також простіший і зручніший у керуванні.
440ДН має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко підʼєднати за допомогою вільного струмка на ведучому шківі.
Редуктор ґрунтофрези міцний чавунний, у комплекті є пневматичні колеса 4.00-8.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм/24 од.
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 31, 103, 140/77
Струмок для під’єднання активного навісн: У передній частині
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 2,3, 7,7, 10,5/5,8
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1600×550×700 / 1600×810×800
Модель двигуна: 168FА
Повітряний фільтр: З виносним повітрозбірником на кермі
Інше обладнання: Немає
ЗІП: У комплекті
Місткість паливного бака, л: 3,5
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Натягом паса
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 196
Колія коліс, мм: 450
Вал відбору потужності: Немає
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Тип приводних пасів: 17X864
Об’єм системи охолодження, л: Немає
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 4.00-8
Об’єм картера двигуна, л: 0,7
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Пасовий, 2 паси
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: ≤374
Тип палива: Дизельне
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 570, 810
Тип охолоджувальної рідини: Немає
Кількість передач вперед/назад: 3/1
Потужність двигуна, к. с.: 4,0
Датчик рівня мастила: Немає
Електрообладнання: Немає
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 350
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: Немає
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 2,0
АКБ: тип, ємність, А∙год: Немає
Спосіб увімкнення заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП
Привод фрези: Ланцюговий
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 6=(1+2)+(2+1)
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 80/84
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком