Пн - Пт: 9:00-19:00
Продавець
сільгосптехніки №1

Мотоблок ДТЗ 440ДН (колеса 4.00-8)

44777
23033,00
грн.

Опис мотоблоку ДТЗ 440ДН (колеса 4.00-8)

Мотоблок ДТЗ 440ДН (колеса 4.00-8) — один із найлегших і найпростіших у керуванні серед мотоблоків «ДТЗ» середнього класу. Дуже компактний, маневровий та зручний.

Основна відмінність від популярної моделі ДТЗ 470БН — дизельний двигун потужністю 4 к. с.

Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, у разі зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу.

Мотоблок оснащений клинопасовим приводом, який слугує одночасно силовою передачею, зчепленням, вузлом під’єднання активної навіски й елементом системи безпеки.

Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі значно подовжує моторесурс двигуна.

Ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм.

У комплектації є також диски захисту рослин — вони запобігають засипанню рослин ґрунтом та пошкодженням фрезою під час роботи мотоблока, також зменшують навантаження на вал редуктора.

Регулювання керма за висотою й кутом повороту – швидке та зручне.

Мотоблок із клинопасовим приводом має цілу низку відчутних переваг перед аналогічними за потужністю мотоблоками з прямим шестеренчастим приводом.

Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, пасовий привод амортизує удар і запобігає пошкодженню двигуна й редуктора. Крім того, мотоблок із пасовим приводом значно легший і дешевший, а також простіший і зручніший у керуванні.

440ДН має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко підʼєднати за допомогою вільного струмка на ведучому шківі.

Редуктор ґрунтофрези міцний чавунний, у комплекті є пневматичні колеса 4.00-8.

Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм/24 од.

Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 31, 103, 140/77

Струмок для під’єднання активного навісн: У передній частині

Номінальна швидкість руху на колесах впе: 2,3, 7,7, 10,5/5,8

Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1600×550×700 / 1600×810×800

Модель двигуна: 168FА

Повітряний фільтр: З виносним повітрозбірником на кермі

Інше обладнання: Немає

ЗІП: У комплекті

Місткість паливного бака, л: 3,5

Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження

Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком

Номінальні оберти, об/хв: 3000

Тип зчеплення: Натягом паса

Система запуску двигуна: Ручний стартер

Робочий об’єм двигуна, см³: 196

Колія коліс, мм: 450

Вал відбору потужності: Немає

Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс

Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5

Тип приводних пасів: 17X864

Об’єм системи охолодження, л: Немає

Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу

Транспортні колеса: 4.00-8

Об’єм картера двигуна, л: 0,7

Тип коробки передач: Шестеренчаста

Тип привода трансмісії: Пасовий, 2 паси

Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: ≤374

Тип палива: Дизельне

Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 570, 810

Тип охолоджувальної рідини: Немає

Кількість передач вперед/назад: 3/1

Потужність двигуна, к. с.: 4,0

Датчик рівня мастила: Немає

Електрообладнання: Немає

Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 350

Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG

Вимірювальні прилади: Немає

Глибина культивації, мм: До 200

Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 2,0

АКБ: тип, ємність, А∙год: Немає

Спосіб увімкнення заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП

Привод фрези: Ланцюговий

Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 6=(1+2)+(2+1)

Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 80/84

Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком