HORST L504CCU — це модель, яку обирають фермери та власники господарств, коли потрібен трактор із хорошим запасом потужності, але без надмірного обтяження додатковою вагою, як у професійній техніці. Він підходить для землеробства, комунальних робіт, заготівлі кормів та щоденних завдань на фермі, де важлива стабільність, комфорт і надійність.
Ця модель створена для тих, хто хоче мати техніку «на всі випадки життя», але при цьому не переплачувати за складні рішення. Розглянемо ключові особливості, які роблять HORST L504CCU практичним і довговічним варіантом для сучасних аграріїв.
У тракторі HORST L504CCU встановлений 4-тактний дизельний двигун КМ495ВТ із безпосереднім упорскуванням. Чотири вертикально розташовані циліндри та робочий об’єм 3170 см³ забезпечують потужність 50 к.с. (36,8 кВт). Це оптимальний показник для змішаних робіт, від обробітку ґрунту до роботи з активними навісними агрегатами.
Електрофакельна свічка у впускному колекторі допомагає запускати двигун у холодну погоду, коли стандартного підігріву недостатньо. А багатоступеневий повітряний фільтр із паперовим елементом захищає мотор від пилу, подовжуючи його ресурс.
Об’єм паливного бака 48 літрів дозволяє працювати тривалий час без дозаправки. Це особливо зручно під час оранки, косіння або тривалих транспортних переїздів.
Трактор HORST L504CCU оснащений механічною шестеренчастою трансмісією з формулою (4×2)+(4×2). Фактично це означає, що оператор має широкий діапазон швидкостей для різних видів робіт (повільних, силових і транспортних).
Окрема реверсивна коробка (вперед–нейтраль–назад) спрощує маневрування, особливо з навісним обладнанням або під час роботи на обмежених ділянках. Дводискова муфта зчеплення постійно замкнутого типу забезпечує плавне перемикання передач навіть під час високого навантаження. Це зменшує втому оператора та подовжує ресурс трансмісії.
Гідрооб’ємне рульове управління з окремим насосом робить керування легким, адже цей трактор HORST слухається навіть на малій швидкості чи з підключеним навісним обладнанням. Повний привод 4×4 та блокування диференціала заднього моста покращують прохідність на м’якому ґрунті, під час дощів або взимку.
Трактор HORST L504CCU є універсальним помічником для фермера, адже відкриває перед фермерами широкі можливості для роботи з додатковим навісним обладнанням.
У комплектації трактора HORST L504CCU передбачено все, щоб оператор міг працювати годинами без зайвого навантаження на спину та ноги:
Трактор HORST укомплектований освітленням, зовнішніми дзеркалами й аварійною сигналізацією, що підвищує безпеку під час вечірніх або транспортних робіт.
Це трактор HORST створений для тих, хто шукає надійну техніку середнього класу, розраховану на щоденну експлуатацію. Потужний двигун, просте в обслуговуванні керування та широкий набір гідравлічних можливостей роблять HORST L504CCU універсальним помічником на фермі чи комунальному підприємстві. Він поєднує реальну функціональність із комфортом, дозволяючи вам зосередитися на роботі, а не на технічних нюансах. Також хочемо відзначити, що важливо звертатися до офіційних дилерів, адже це є гарантією якості, сервісної підтримки та справжніх заводських характеристик.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 50 (36,8)
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: Н/д
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 4 (2 напір/злив, 2 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540-1000
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: Н/д
Максимальна вантажність навісного мех-му: Н/д
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 6×15 / 2×2×30
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12/100
Колісна формула: 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН: 13,5
Об'єм двигуна, см3: 3170
Формула перемикання передач: (4х2)+(4х2)
Муфта зчеплення: Однофункціональна, дводискова, постійно замкнутого типу
Експлуатаційна маса, кг: Н/д
Модель двигуна: КМ495ВТ
Тип двигуна: Дизельний, 4-тактний, із безпосереднім упорскуванням
Повітряний фільтр: Багатоступеневий із паперовим елементом
Підігрів повітря у впускному колекторі: Електрофакельна свічка
Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 вперед, нейтраль
Окрема реверсивна коробка: Вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: Н/д
Теоретична швидкість руху назад, км/год: Н/д
Гальма: Задні, барабанні, механічні, роздільні педалі на праве і ліве колесо, синхронізація одночасної дії педалей
Розмір передніх шин: 8,3-20
Розмір задніх шин: 12,4-28
Колісна база, мм: Н/д
Колія передніх коліс, мм: Н/д
Колія задніх коліс, мм: Н/д
Кліренс, мм: Н/д
Агротехнічний просвіт, мм: Н/д
Задня навісна система: Універсальна, 3-точкова
Буксирувальний пристрій: Знімна маятникова цапфа
Додаткове обладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація, дзеркала заднього виду, передні і задні фари, передні і задні покажчики поворотів, задній стоп-сигнал і габарити, освітлення кабіни
Кабіна водія: Є
Сидіння водія: На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, з підлокітниками
Панель приладів: Багатофункціональна електронна
Електророзетка для підключення причепа: Є
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: Н/д
Компресор: Є
Блокування диференціала заднього мосту: Є
Рульове керування: Гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: Н/д
Додаткові понижувальні коробки: 2 передачі, нейтраль
Об’єм паливного бака, л: 48
Турбонаддув: Немає
Привод гідропідйомника: 2 гідроциліндра
Передні крила: Пластикові
Напруга та ємність генератора, В/А•год: 14/750
Кондиціонер: Є
Рівна підлога: Є
Кабіна з опаленням: Є
Кількість і розташування циліндрів: 4, вертикальне
Магнітола: Є