Пн - Пт: 9:00-19:00
Продавець
сільгосптехніки №1

Мотоблок ДТЗ 560ДНЕ-К (колеса 4.00-10)

44778
34445,00
грн.

Опис мотоблоку ДТЗ 560ДНЕ-К (колеса 4.00-10)

Для полегшення запуску двигуна дизельний мотоблок ДТЗ 560ДН-К виготовляється також у модифікації з електростартером, дана модель отримала назву ДТЗ 560ДНЕ-К.

За якістю виготовлення і технічним характеристикам ДТЗ 560ДНЕ-К ідентичний моделі ДТЗ 560ДН-К: використовується дизельний двигун потужністю 6 к.с., прямий привод на коробку передач, безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, високоефективний повітряний фільтр із прозорим циклоном.

Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:

  • окрема передача назад/реверс у КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена),
  • знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням),
  • розбірна задня кришкою корпусу,
  • посилене кріплення під активне навісне обладнання,
  • візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.

У комплекті колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм.

На транспортних колесах є обгінні розблокіратори, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока.

Наявність електростартера помітно підвищує комфортність експлуатації мотоблока і полегшує запуск двигуна, що особливо відчутно в холодну пору року.

На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.

Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм/32 од.

Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 16, 83, 140/26

Струмок для під’єднання активного навісн: Немає

Номінальна швидкість руху на колесах впе: 1,4, 7,4, 12,5/2,3

Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1600×710×880 / 1600×1140×800

Модель двигуна: 178FAЕ

Повітряний фільтр: Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном

Інше обладнання: Диски захисту рослин

ЗІП: У комплекті

Місткість паливного бака, л: 4,0

Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження

Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком

Номінальні оберти, об/хв: 3000

Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні

Система запуску двигуна: Електростартер, ручний стартер

Робочий об’єм двигуна, см³: 296

Колія коліс, мм: 600

Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24

Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс

Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL

Тип приводних пасів: Немає

Об’єм системи охолодження, л: Немає

Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу

Транспортні колеса: 4.00-10 з обгінними розблокіраторами

Об’єм картера двигуна, л: 1,1

Тип коробки передач: Шестеренчаста

Тип привода трансмісії: Прямий шестеренчастий

Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 285

Тип палива: Дизельне

Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 620, 880, 1140

Тип охолоджувальної рідини: Немає

Кількість передач вперед/назад: 3/1

Потужність двигуна, к. с.: 6,0

Датчик рівня мастила: Немає

Електрообладнання: Акумулятор 28 А∙год, замок запалювання

Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 360

Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG

Вимірювальні прилади: Немає

Глибина культивації, мм: До 200

Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 2,0

АКБ: тип, ємність, А∙год: Свинцево-кислотна, 28

Спосіб увімкнення заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП

Привод фрези: Прямий із конічним редуктором

Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 8=(2+1+1)×2

Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 123/130

Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком