Для полегшення запуску двигуна дизельний мотоблок ДТЗ 560ДН-К виготовляється також у модифікації з електростартером, дана модель отримала назву ДТЗ 560ДНЕ-К.
За якістю виготовлення і технічним характеристикам ДТЗ 560ДНЕ-К ідентичний моделі ДТЗ 560ДН-К: використовується дизельний двигун потужністю 6 к.с., прямий привод на коробку передач, безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, високоефективний повітряний фільтр із прозорим циклоном.
Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:
У комплекті колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм.
На транспортних колесах є обгінні розблокіратори, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока.
Наявність електростартера помітно підвищує комфортність експлуатації мотоблока і полегшує запуск двигуна, що особливо відчутно в холодну пору року.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм/32 од.
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 16, 83, 140/26
Струмок для під’єднання активного навісн: Немає
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 1,4, 7,4, 12,5/2,3
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1600×710×880 / 1600×1140×800
Модель двигуна: 178FAЕ
Повітряний фільтр: Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Інше обладнання: Диски захисту рослин
ЗІП: У комплекті
Місткість паливного бака, л: 4,0
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Система запуску двигуна: Електростартер, ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 296
Колія коліс, мм: 600
Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Тип приводних пасів: Немає
Об’єм системи охолодження, л: Немає
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 4.00-10 з обгінними розблокіраторами
Об’єм картера двигуна, л: 1,1
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Прямий шестеренчастий
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 285
Тип палива: Дизельне
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Тип охолоджувальної рідини: Немає
Кількість передач вперед/назад: 3/1
Потужність двигуна, к. с.: 6,0
Датчик рівня мастила: Немає
Електрообладнання: Акумулятор 28 А∙год, замок запалювання
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 360
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: Немає
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 2,0
АКБ: тип, ємність, А∙год: Свинцево-кислотна, 28
Спосіб увімкнення заднього ходу: Вибором задньої передачі в основній КПП
Привод фрези: Прямий із конічним редуктором
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 8=(2+1+1)×2
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 123/130
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком