Мотоблоки ТМ «Powercraft» вирізняються дуже добрим співвідношенням — ціни та якості.
Ці моделі допоможуть значно полегшити виконання більшості робіт, які зазвичай виконує господар або фермер під час обробки значної земельної ділянки до 1 га.
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Powercraft» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна.
Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, вольтметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока.
Усі мотоблоки ТМ «Powercraft» мають у комплекті постачання пневматичні транспортні колеса з протектором типу «ялинка».
Фарбування мотоблоків ТМ «Powercraft» стійке і міцне, надійно захищає від корозії.
Пофарбовані всі металеві елементи, крім алюмінієвих або хромованих, зокрема, двигун, опора двигуна, редуктор, причіпний пристрій тощо.
Гарантія на мотоблоки ТМ «Powercraft» складає 1 рік.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 22
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 400
Струмок для під’єднання активного навісн: Є
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 1,8-23 / 1,2-4,6
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 2250×1060×1000
Модель двигуна: R195NDL
Повітряний фільтр: Моноциклон (3 ступені очищення повітря)
Гальма: Кільцевого типу
Інше обладнання: Передня галогенова фара, передні світловідбивачі
ЗІП: У комплекті
Місткість паливного бака, л: 9,0
Система охолодження двигуна: Рідинна
Номінальні оберти, об/хв: 2200
Тип зчеплення: Однодискове сухе з постійним зчепленням фрикційного типу
Система запуску двигуна: Електричний / ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 708
Колія коліс, мм: 650-900
Вал відбору потужності: Бічний, під шпонку Ø17,5
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Окремо через перехідний редуктор
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API CF-4/SG
Тип приводних пасів: В(Б)-1830Li
Об’єм системи охолодження, л: 2,3
Тип причіпного пристрою: Мотоблочний
Транспортні колеса: 6.00-12
Об’єм картера двигуна, л: 2
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Ремінний, 2 приводних ремені
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 255
Тип палива: Дизель
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 1100
Тип охолоджувальної рідини: Вода (дистильована)
Кількість передач вперед/назад: 6/2
Потужність двигуна, к. с.: 12
Датчик рівня мастила: Типу «грибок»
Електрообладнання: Електрогенератор, 12 В / 200 Вт, акумулятор 36 А∙год, металевий бокс із замком та вимикачем запалювання
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 400
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: Вольтметр
Глибина культивації, мм: 190
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 4,5
АКБ: тип, ємність, А∙год: Свинцево-кислотна, 36
Спосіб увімкнення заднього ходу: Важелем
Привод фрези: Шестерно-ланцюговий
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 12
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 282 / 353
Тип регулювання керма: Трапецієподібне з жорстким кріпленням