Сучасний повноприводний універсальний трактор «Джинма» JMT 404CNU має все необхідне для виконання будь-яких видів тракторних робіт у сільському господарстві, у комунальних службах чи будівництві. Завдяки конструктивним особливостям і сучасній скляній кабіні трактор забезпечує високу продуктивність праці та гідний рівень комфорту роботи тракториста в будь-яку пору року та за будь-яких погодних умов. Фірмова кабіна повністю спроможна захистити водія від впливу холоду, атмосферних опадів, пилу, а також від небажаного фізичного контакту з довкіллям. Встановлено магнітолу та додатковий вентилятор.
Потужний двигун 40 к. с. та міцна навісна система дають змогу використовувати JMT 404CNU як основний трактор під час обробітку земельних ділянок середньої площі або для допоміжних та транспортних робіт на великих агротехнічних та тваринницьких промислових комплексах.
Трансмісія шестеренчаста, характеризується низьким рівнем шуму. КПП (4+1) ×2×2 модернізована, з додатковим пониженим рядом, забезпечує 16 передач для руху вперед та 4 передачі для руху заднім ходом. Передній міст можна швидко підключати та відключати за потреби, так само, як і блокування диференціала заднього моста. Гальма барабанні, задні, є стоянкове гальмо. Гідравлічне рульове управління забезпечує легкість та точність керування за будь-яких умов руху навіть із максимальним завантаженням навісної системи. Вантажність задньої навісної системи з гідропідйомником — 650 кг. Задня навісна система з примусовим опусканням. Вал відбору потужності двошвидкісний — 540 та 1000 об/хв. Швидкорознімний буксирувальний пристрій забезпечує одночасне використання ВВП і буксирування причепа.
Купити трактор «JMT 404CNU» можна на всій території України в наших офіційних представників або замовити через спеціальну форму зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На всі трактори JINMA надається гарантійний строк експлуатації – 2 роки.
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт: 40 (29,4)
Мінімальний радіус розвороту без гальм,: 4,2
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ,: 14,0 / 6,0
Можливість одночасного підключення ВВП т: є
Гідравлічні виходи для підключення навіс: 1 напір/злив і 1 злив, з швидкороз'ємними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Максимальна вантажопідйомність навісного: 650
Тип мастила в картері трансмісії та пере: Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами,: 3,4
Максимальна вантажність навісного мех-му: 650
Додаткові вантажі передні/задні, (од. ×: 4×12 / –
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об: 540/1000
Напруга та ємність акумуляторної батареї: Немає
Номінальні оберти колінчастого вала, об/: 2300
Додаткові вантажі передні / задні, (од.: 4х12 / –
Напруга та ємність акумуляторної батареї: 12 / 80
Генератор – тип, напруга (В), потужність: змінного струму, 14, 350
Колісна формула: 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН: 9,2
Об'єм двигуна, см3: 2545
Формула перемикання передач: (4+1)х2х2
Муфта зчеплення: однодискова, суха, кулачкова
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 3350х1500х2230
Експлуатаційна маса, кг: 1665
Модель двигуна: KM490BT
Тип двигуна: дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
Номінальна витрата палива, г/кВт*год: ≤ 238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²): 18,5-19,0 (189-194)
Система запуску: електростартер
Безпечний пуск: блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження: рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Паливний фільтр грубого очищення: фільтр-відстійник із прозорим корпусом
Паливний фільтр тонкого очищення: є
Повітряний фільтр: контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі: електрофакельна свічка
Декомпресор: немає
Система змащення: комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення: є
Об’єм мастила в картері, л: 7,0
Тип трансмісії: механічна шестеренчаста
Основна коробка передач: 4 передачі вперед, 1 назад
Окрема реверсивна коробка: немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год: 1,75-26,4
Теоретична швидкість руху назад, км/год: 2,28-11,02
Гальма: на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо: блокування основних гальм за допомогою важеля
Передній міст: ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами
Розмір передніх шин: 6.50-16
Розмір задніх шин: 11.2-24
Колісна база, мм: 1860
Колія передніх коліс, мм: 1260
Колія задніх коліс, мм: 1090, 1350
Кліренс, мм: 300
Агротехнічний просвіт, мм: 370
Тип мастила в ГОРУ: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Задня навісна система: універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником та примусовим опусканням
Розміщення мастила гідропідйомника: в порожнині гідропідйомного механізму
Передня навісна система: немає
Буксирувальний пристрій: з’ємна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП): задній поздовжній 6 шліців, Ø35
Конструкція бічних розтяжок та укосів: нижні тяги з регулюванням, центральна верхня тяга, вертикальні стійки плавно по різьбі, бічні розтяжки - жорсткі регульовані
Тип робочої рідини гідросистеми: ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Додаткове обладнання: немає
Кабіна водія: з вентиляцією, опаленням і оглядом 360
Додаткове обладнання кабіни: магнітола, вентилятор, люк
Додаткові підніжки: з лівого боку
Сидіння водія: регулюється за відстанню до керма
Панель приладів: комбінована, зі стрілочними індикаторами
Вимикач маси: є
Світлове обладнання: основні передні фари, передні та задні габарити та покажчики поворотів, стоп-сигнали, додаткові передні та задні фари робочого світла
Електророзетка для підключення причепа: є
Інше електрообладнання: звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація: металеві передні і задні крила, таблички для кріплення номерних знаків
Інше обладнання: склоочисник переднього скла з електричним приводом і вбудованим омивачем, місце для дрібниць та підстаканник
Кабіна: є
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 3350х1500х2230
Компресор: Немає
Примусове опускання: є
Привод гідропідйомника: вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Передні крила: Металеві
Напруга та ємність генератора, В/А•год: 14/350
Кондиціонер: Немає
Рівна підлога: Немає
Об’єм масляного бака гідросистеми, л: 9,0
Турбонаддув: немає
Кабіна з опаленням: Немає
Рульове керування: гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Блокування диференціала заднього мосту: важелем
Кількість і розташування циліндрів: 3, вертикальне
Об’єм паливного бака, л: 28
Додаткові понижувальні коробки: 2 діапазони + 2 діапазони
Магнітола: Немає
Кількість й розташування циліндрів: 4, вертикальне
Тип мастила в картері: мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG
Керування гідропідйомником: гідророзподільник трипозиційний
Розширювальний бачок системи охолодження: є
Гідроциліндр рульового керування: двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування: є
Об’єм масляного бака ГОРУ, л: 2,0