Оскільки ДТЗ 512ДНЕ — найпотужніший серед дизельних мотоблоків «ДТЗ», встановлення на нього електростартера є цілком обґрунтованим рішенням, що дозволяє значно полегшити запуск двигуна, особливо в холодну пору року.
В іншому конструкція даного мотоблока аналогічна моделі ДТЗ 512ДН: надійний двигун потужністю 12 к.с., прямий привод на коробку передач, нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, шестеренчаста КПП на три швидкості руху вперед і одну для руху заднім ходом, блокування важеля заднього ходу від випадкового увімкнення, високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном.
Крім того, ДТЗ 512ДНЕ також комплектуються ґрунтофрезою з максимальною шириною захвату 1400 мм i транспортними колесами великого розміру 5.00-12. Це найбільший захват фрези і розмір коліс серед мотоблоків«ДТЗ».
Цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в приватних господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як транспортний засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм / 40 од.
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, к: 143 / 146
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 4,2, 10,5, 14,5 / 3,6
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 40, 95, 130
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1780х670х910 / 1780х1400х805
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 4,2, 10,5, 14,5 / 3,6
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1780х670х910 / 1780х1400х805
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1780х670х910 / 1780х1400х805
Модель двигуна: 188FАЕ
Повітряний фільтр: Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Інше обладнання: —
ЗІП: В комплекті
Місткість паливного бака, л: 4,0
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Привід фрези: Прямий із конічним редуктором
Система запуску двигуна: Електростартер, ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 438
Колія коліс, мм: 750
Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Тип приводних пасів: —
Об’єм системи охолодження, л: —
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 5.00-12 з обгінними розблокіраторами
Спосіб вмикання заднього ходу: Рукоятка на кермі
Об’єм картера двигуна, л: 1,3
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Прямий шестеренчастий
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 366
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 10=(3+1+1)×2
Тип палива: Дизель
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 880, 1140, 1400
Тип охолоджувальної рідини: —
Кількість передач вперед/назад: 3 / 1
Потужність двигуна, к. с.: 12,0
Тип, ємність АКБ А∙год: Свинцево-кислотна, 18 А*год
Датчик рівня мастила: —
Електрообладнання: Акумулятор 18 А•год, замок запалювання
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 360
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: —
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 3,0
АКБ: тип, ємність, А∙год: Свинцево-кислотна, 18 А*год
Спосіб увімкнення заднього ходу: Руків’я на кермі
Привод фрези: Прямий із конічним редуктором
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 10=(3+1+1)×2
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 143 / 146
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки