Мотоблок ДТЗ 560ДН має дизельний двигун потужністю 6 к.с. Привод на коробку передач прямий, через нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу. Блокування важеля заднього ходу від випадкового увімкнення. Наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Великі колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм. Водночас навіть щільні ґрунти якісно розрихлюються за один прохід на необхідну глибину.
Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу. Він більш довговічний і екологічний, не потребує регулювання карбюратора й системи запалювання, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором. Завдяки більшій вазі покращує зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. Цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в приватних господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, к: 112 / 118
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 3,5, 8,2, 11,2 / 2,8
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 40, 95, 130
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1600×710×880 / 1600×1140×800
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 3,5, 8,2, 11,2 / 2,8
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1600×710×880 / 1600×1140×800
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1600×710×880 / 1600×1140×800
Модель двигуна: 178F
Повітряний фільтр: Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Інше обладнання: —
ЗІП: У комплекті
Місткість паливного бака, л: 4,0
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Привід фрези: Прямий із конічним редуктором
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 296
Колія коліс, мм: 720
Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Тип приводних пасів: —
Об’єм системи охолодження, л: —
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 4.00-10
Спосіб вмикання заднього ходу: Рукоятка на кермі
Об’єм картера двигуна, л: 1,3
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Прямий шестеренчастий
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 285
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 8=(2+1+1)×2
Тип палива: Дизель
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Тип охолоджувальної рідини: —
Кількість передач вперед/назад: 3 / 1
Потужність двигуна, к. с.: 6,0
Тип, ємність АКБ А∙год: —
Датчик рівня мастила: —
Електрообладнання: —
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 360
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: —
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 3,0
АКБ: тип, ємність, А∙год: —
Спосіб увімкнення заднього ходу: Рукоятка на кермі
Привод фрези: Прямий із конічним редуктором
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 8=(2+1+1)×2
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 112 / 118
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки