Для полегшення запуску двигуна дизельний мотоблок ДТЗ 510ДН виготовляється також в модифікації з електростартером, дана модель отримала назву ДТЗ 510ДНЕ.
За якістю виготовлення і технічним характеристикам ДТЗ 510ДНЕ ідентичний моделі ДТЗ 510ДН: використовується дизельний двигун потужністю 10 к.с., прямий привод на коробку передач, нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу,шестеренчастаКПП на три швидкості руху вперед і одну для руху заднім ходом, блокування важеля заднього ходу від випадкового увімкнення, високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном. Встановлено великі транспортні колеса розміром 4.00-10 з протектором «ялинка». Наявність на колесах обгінних разблокіраторов значно полегшує поворот і розворот мотоблока. Ґрунтофреза 8-секційна, регульована, формула (2 + 1 + 1) х2, максимальна ширина захвату 1140 мм.
Наявність електростартера помітно підвищує комфортність експлуатації мотоблока і полегшує запуск двигуна, що особливо відчутно в холодну пору року.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофре: 5,5 мм × 235 мм / 32 од.
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, к: 135 / 140
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 3,5, 8,2, 11,2 / 2,8
Номінальна частота обертання ґрунтофрези: 40, 95, 130
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1600×710×880 / 1600×1140×800
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Струмок для під’єднання активного навісн: —
Номінальна швидкість руху на колесах впе: 3,5, 8,2, 11,2 / 2,8
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на ко: 1600×710×880 / 1600×1140×800
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на кол: 1600×710×880 / 1600×1140×800
Модель двигуна: 186FAЕ
Повітряний фільтр: Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Інше обладнання: —
ЗІП: У комплекті
Місткість паливного бака, л: 4,0
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Номінальні оберти, об/хв: 3000
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Привід фрези: Прямий із конічним редуктором
Система запуску двигуна: Електростартер, ручний стартер
Робочий об’єм двигуна, см³: 406
Колія коліс, мм: 600
Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
Тип мастила в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Тип приводних пасів: —
Об’єм системи охолодження, л: —
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
Транспортні колеса: 4.00-10 з обгінними розблокіраторами
Спосіб вмикання заднього ходу: Рукоятка на кермі
Об’єм картера двигуна, л: 1,3
Тип коробки передач: Шестеренчаста
Тип привода трансмісії: Прямий шестеренчастий
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 273
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 8=(2+1+1)×2
Тип палива: Дизель
Ширина захвату ґрунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Тип охолоджувальної рідини: —
Кількість передач вперед/назад: 3 / 1
Потужність двигуна, к. с.: 10,0
Тип, ємність АКБ А∙год: Свинцево-кислотна, 18 А*год
Датчик рівня мастила: —
Електрообладнання: Акумулятор 18 А•год, замок запалювання
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм: 360
Тип мастила в картері двигуна: ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Вимірювальні прилади: —
Глибина культивації, мм: До 200
Об’єм мастила в катері трансмісії, л: 3,0
АКБ: тип, ємність, А∙год: Свинцево-кислотна, 18 А•год
Спосіб увімкнення заднього ходу: Руків’я на кермі
Привод фрези: Прямий із конічним редуктором
Кількість секцій ґрунтофрези, од.: 8=(2+1+1)×2
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг: 135 / 140
Тип регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
Доставка тракторів та іншої великогабаритної техніки